آماده‌باش کوهنوردان اصفهانی برای انتقال زمینی اجساد هواپیمای آسمان

رییس هیأت کوهنوردی استان اصفهان گفت: بهترین و خبره‌ترین کوهنوردان استان آمادگی کامل دارند در عملیات انتقال اجساد هم‌وطنان عزیزمان، به هلال احمر و سایر نهادهای ذیربط کمک کنند.

به گزارش ایمنا، مهدی نصر اصفهانی با اشاره به سخنان مدیر اورژانس استان اصفهان مبنی بر عدم امکان فرود بالگرد در محل کشف لاشه هواپیمای مسافربری آسمان و انتقال اجساد به صورت زمینی به پایین کوه گفت: تمامی کوهنوردان حرفه‌ای استان اصفهان حاضر در محل با تجهیزات کامل به حالت آماده‌باش هستند تا به محل مشخص شده اعزام شوند و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده یاری‌رسانی کنند.

رییس هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان اصفهان که شخصاً در محل حادثه حاضر است، افزود: بهترین و خبره‌ترین کوهنوردان استان آمادگی کامل دارند در عملیات انتقال اجساد هم‌وطنان عزیزمان، به هلال احمر و سایر نهادهای ذیربط کمک کنند.

به گزارش ایمنا، هواپیمای ATR۷۲ متعلق به شرکت هواپیمایی آسمان، ساعت هشت صبح یکشنبه از فرودگاه مهرآباد تهران به سمت فرودگاه یاسوج "تیک آف" کرد و بنا بر اعلام سازمان هواپیمایی کشور حدود ساعت ۸ و ۵۰ دقیقه از صفحه رادار محو شد.

پس از سه روز جستجوی نیروهای امدادی دقایقی پیش لاشه این هواپیما در یکی از قله‌های کوه دنا، توسط بالگردهای نظامی حاضر در منطقه مشاهده شده است. جستجوها در دو روز گذشته با توجه به شرایط نامناسب جوی در ارتفاعات دنا بیشتر به صورت زمینی انجام شده بود.

کد خبر 337848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.