تصادف سواری تویوتا با خاور 4 مجروح برجای گذاشت

نطنز- مسئول مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی نطنز گفت: برخورد سواری تویوتا با خاور در آزاد راه کاشان – نطنز کیلومتر هشت پایگاه امداد و نجات بادرود، چهار مجروح بر جای گذاشت

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، حسین مخلصی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: تصادف  یک دستگاه سواری تویوتا با خاور در آزادراه کاشان – اصفهان کیلومتر هشت پایگاه امداد و نجات بادرود منجر به مجروح شدن چهار تن از سرنشینان خودرو شد.

مسئول مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی نطنز گفت: در این حادثه اکیپی از نیروهای امدادی و اورژانس ۱۱۵ سراسیاب با حضو در صحنه اقدام به مداوای اولیه مجروحان حادثه پرداختند و سپس در جهت درمان تکمیلی به بیمارستان خاتم الانبیای نطنز منتقل شدند.

به گزارش ایمنا؛ علت حادثه توسط پلیس راه بادرود در دست بررسی است.

نطنز در ۱۲۵ کیلومتری شمال اصفهان با جاذبه‌های گردشگری و زیارتی محل گذر آزادراه کاشان- نطنز- اصفهان، محور ترانزیت تهران- جنوب، راه آهن تهران- جنوب و تهران- اصفهان است.

۵۷۴ تصادف جاده ای و درون شهری از ابتدای سال جاری تا کنون در  حوزه استحفاظی شهرستان نطنز رخ داده که تعداد ۲۸۹ مورد به آسیب دیدن سرنشینان خودرو، ۱۴۶مورد به زخمی شدن رانندگان و ۱۳ مورد نیز فوتی ثبت شده است.

چهار پایگاه امدادی شهری و جاده ای با ۳۰ نفر امدادگر و دو دستگاه آمبولانس شهرستان نطنز را تحت پوشش دارد.

کد خبر 337843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.