هتل‌ها و میهمان‌پذیرها؛ اولویت نخست اسکان مسافران نوروزی

جانشین ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرداری اصفهان گفت: اولویت نخست اسکان مسافران، هتل‌ها و مهمانپذیرها و سپس منازل استیجاری، مدارس آموزش و پرورش، خوابگاه‌های دانشجویی و در نهایت باغ فدک است.

حیدر قاسمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: شهر اصفهان همیشه یکی از گزینه‌های سفردر ایام نوروز و اقامت بوده، بنابراین باید برنامه‌ریزی دقیقی برای اسکان مسافران انجام شود.

وی اظهارکرد: نخستین دغدغه گردشگران، انتخاب مقصد و پس از آن موضوع اسکان است، خوراک، مکان‌های گردشگری و خرید سوغات به ترتیب از دغدغه‌های دیگر گردشگران محسوب می‌شود.

جانشین ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرداری اصفهان ادامه داد: با توجه به اینکه سفرهای پرحجم نیازمند تدابیر لازم است از این رو ستاد هماهنگی خدمات سفر در اصفهان تشکیل شد تا تمام تمهیدات و اقدامات لازم را برای نوروز برنامه‌ریزی و عملیاتی کند.

وی با بیان اینکه تاکنون شش جلسه اصلی در قالب ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان  و ۱۵ جلسه از سوی کمیته‌ها و کارگروه‌ها برگزار شده است، گفت: اولویت نخست اسکان مسافران هتل‌ها و مهمانپذیرها و سپس منازل استیجاری، مدارس آموزش و پرورش، خوابگاه‌های دانشجویی و در نهایت باغ فدک است.

قاسمی با بیان اینکه هماهنگی‌های لازم با اتحادیه مشاوران املاک شهر اصفهان برای ثبت نام منازل استیجاری انجام شده است، گفت: همچنین اقدامات لازم برای مهیا کردن محیطی مناسب برای اسکان مسافران نوروزی در کمپ مجموعه باغ فدک انجام شده است.

وی با اشاره به جانمایی ستاد هدایت مسافران نوروزی در مبادی ورودی شهر ادامه داد: تمامی تمهیدات لازم انجام شده تا مسافران در نهایت آرامش، نوروزی به یادماندنی در شهر اصفهان داشته باشند.

جانشین ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرداری اصفهان تصریح کرد: مقرر شده محوطه مدارس و مجموعه‌های آموزشی به ویژه در هسته مرکزی شهر به عنوان پارکینگ در اختیار مردم قرار گیرد تا بخشی از ترافیک نوروزی حذف شود.

کد خبر 337831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.