آغاز برنامه‌ریزی برای برگزاری چهاردهمین نمایشگاه سنگ اصفهان

برنامه‌ریزی برای برگزاری چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی سنگ، معادن و صنایع وابسته اصفهان آغاز شده و این نمایشگاه از ۱۰ تا ۱۴ اردیبهشت‌ماه سال آینده در این کلانشهر برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا به نقل از شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان، این نمایشگاه با حضور فعالان حوزه سنگ، صنایع معدنی و بازرگانی محصولات فرآوری شده برگزار می‌شود و بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده تفاوت‌های اساسی با دوره‌های پیشین خواهد داشت.

مشارکت کنندگان این نمایشگاه می‌توانند توانمندی‌ها و پتانسیل‌های خود در زمینه انواع سنگ های فراوری شده ساختمانی، صادراتی، عمرانی و تزئینی، تجهیزات و ماشین آلات و ابزارآلات سنگبری و فراوری سنگ، معادن سنگ و تکنولوژی استخراج را به نمایش عمومی بگذارند.

در این نمایشگاه همچنین مراکز علمی و تحقیقاتی، انجمن‌ها و نشریات تخصصی مرتبط با صنعت سنگ و صنایع وابسته شامل حمل و نقل، لوازم و قطعات یدکی و تعمیر و نگهداری تجهیزات و ماشین آلات وابسته و... حضور خواهند یافت.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و اعلام آمادگی حضور در این نمایشگاه می‌توانند به نشانی اینترنتی isfahanisf.ir مراجعه کنند و یا با شماره‌های ۰۳۱۳۳۸۰۸۵۸۲ و ۰۹۱۳۹۷۴۹۴۰۰ تماس بگیرند.

کد خبر 337830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.