شفیعی: تیم‌های آسیایی بازیکنان خوبی به خدمت گرفته‌اند

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: تیم‌های آسیایی امسال بازیکنان بسیار خوبی به خدمت گرفته‌اند، اما تمام تلاشمان را برای صعود به مراحل بالاتر لیگ قهرمانان آسیا انجام می‌دهیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، خالد شفیعی شامگاه دوشنبه و پس از پیروزی دو بر صفر تیمش برابر لوکوموتیو ازبکستان در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در دو دیدار قبلی با اینکه در دقایق زیادی از بازی شایسته پیروزی بودیم، به دلیل عدم تمرکز و ضعف بدنی نتیجه نگرفتیم، اما در بازی امروز از دقیقه نخست تا دقیقه آخر محکم بازی کردیم و مزد زحماتمان را گرفتیم.

وی در مورد شانس ذوب‌آهن برای صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا افزود: تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم که ابتدا فوتبال زیبایی به نمایش بگذاریم و خواسته‌های کادرفنی و مدیران باشگاه را به نحو احسن انجام دهیم و هدفمان این است که با صعود به مراحل بالاتر دل هوادارانی که در هوای سرد ذوب‌آهن را تشویق می‌کنند شاد کنیم.

شفیعی در مورد دو بازی حساس تیمش در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا گفت: امسال نسبت به سال‌های گذشته، تیم‌های آسیایی بازیکنان خیلی خوب و بزرگی به خدمت گرفته‌اند، ولی ما هم با وجود بازیکنان خوبی که داریم و توان بالا، تلاش می‌کنیم از گروهمان صعود کنیم.

کد خبر 337813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.