رجب‌زاده: به موقع به لوکوموتیو گل زدیم

کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: بازیکنان برابر لوکوموتیو تلاش زیادی انجام دادند، به موقع گل زدیم و در ادامه هم بازی را اداره کردیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی رجب‌زاده شامگاه دوشنبه و پس از پیروزی دو بر صفر تیمش برابر لوکوموتیو ازبکستان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اگر در بازی امروز نتیجه لازم را نمی‌گرفتیم احتمال حذف از مرحله گروهی بالا می‌رفت و خوشبختانه بازی را بردیم.

وی افزود: بازیکنان تلاش زیادی انجام دادند، به موقع گل زدیم و در ادامه هم بازی را اداره کردیم. البته حریف در نیمه نخست چند ضدحمله خطرناک انجام داد که می‌توانست به گل برسد، اما بازیکنان بازی جانداری انجام دادند و گل دوم را هم که زدیم از برد مطمئن شدیم و با این پیروزی به بازی‌های بعدی امیدوار شدیم.

رجب‌زاده در مورد دو بازی آینده تیمش در لیگ قهرمانان آسیا که در تعیین سرنوشت صعود از گروه تأثیرگذار است، گفت: باید در هر بازی با انگیزه ظاهر شویم و نتیجه بگیریم تا مقتدرانه از گروه خود صعود کنیم و همه تلاش خود را انجام می‌دهیم. البته چیزی قابل پیش‌بینی نیست، اما مطمئن باشید که باشگاه، کادرفنی و بازیکنان تمام تلاش خود را انجام می‌دهند تا تیم نتیجه بگیرد و باعث افتخار فوتبال کشورمان شویم.

کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن ادامه داد: البته فعلاً بازی روز جمعه با پدیده در لیگ برتر برایمان اهمیت بیشتری دارد و باید سریع ریکاوری کنیم تا در لیگ هم نتایج خوبی بگیرم.

کد خبر 337809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.