حدادی‌فر: ۱۰ روز سخت را پشت سر گذاشتیم

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: پس از شکست برابر سایپا ۱۰ روز بسیار سخت را پشت سر گذاشتیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قاسم حدادی‌فر شامگاه دوشنبه و پس از پیروزی دو بر صفر تیمش برابر لوکوموتیو ازبکستان در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: لوکوموتیو هارمونی خوبی داشت و خیلی خوب بازی می‌کرد و دیدار امروز، یکی از بازی‌های سخت ما بود.

وی افزود: پس از شکست برابر سایپا ۱۰ روز بسیار سخت را پشت سر گذاشتیم و به خاطر دو باخت جو تیم بسیار ناراحت‌کننده بود، اما خوشبختانه با سه امتیازی که گرفتیم به جدول برگشتیم تا رقابت پایاپایی با حریفان برای صعود از گروه B لیگ قهرمانان آسیا داشته باشیم.

حدادی‌فر در مورد اینکه ذوب‌آهن نسبت به بازی با الدحیل قطر بهتر بازی کرد، گفت: در نیمه نخست بازی با الدحیل هم شجاعانه بازی کردیم و موقعیت‌های خوبی هم داشتیم، اما غافلگیر شدیم و فوتبال همین است و باید تا آخرین دقیقه تمرکز خود را حفظ کنیم.

بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن ادامه داد: همه تیم‌ها با آمادگی بالا و بازیکنان خوب و تأثیرگذار در لیگ قهرمانان آسیا شرکت می‌کنند و امیدوارم در بازی‌های آینده نتیجه بگیریم.

وی در مورد شرایط تیم لوکوموتیو ازبکستان اظهار کرد: فیلم بازی‌های این تیم را دیده بودیم. لوکوموتیو تیم بسیار خوبی است و شش یا هفت بازیکن ملی‌پوش دارد. حتی دروازه‌بان این تیم هم در بازیسازی شرکت می‌کرد و خوشبختانه توانستیم نتیجه لازم را بگیریم.

حدادی‌فر در مورد استقبال کم تماشاگران از بازی امروز و اینکه با حضور خانواده‌ها می‌توان شاهد حضور بیشتر تماشاگران در ورزشگاه‌ها بود، اضافه کرد: از گذشته باید این فرهنگ‌سازی انجام می‌گرفت تا خانواده‌ها به ورزشگاه بیایند و جو ورزشگاه‌ها سالم‌تر شود. امیدوارم مسئولان کمک کنند تا خانواده‌ها هم به ورزشگاه بیایند، همان اتفاقی که در عربستان هم افتاده است.

کد خبر 337805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.