نخستین جلسه شورای نامگذاری معابر و اماکن شهرداری اصفهان تشکیل شد

دبیر شورای نام گذاری معابر و اماکن شهر اصفهان از تشکیل اولین جلسه شورا در دوره جدید خبر داد و گفت: استفاده از نقطه نظرات مردم در انتخاب نام معابر و اماکن جدید شهری در دستور کار شهرداری قرار می‌گیرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، ایمان حجتی اظهارکرد: با توجه به معرفی دکتر باباصفری و دکتر جعفری‌زند از بین اندیشمندان و فعالان فرهنگی شهر به عنوان نمایندگان شهردار اصفهان در شورای نامگذاری، اولین جلسه این شورا با حضور این دو نماینده، سه عضو شورای اسلامی شهر اصفهان و همچنین معاون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهردار برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه با توجه به آخرین مصوبه شورای اسلامی شهر در خصوص ساختار شورای نامگذاری، انتخاب رییس از بین اعضای شورای اسلامی شهر که در این شورا عضویت دارند در دستور کار قرار گرفت و با رأی اعضا مهدی مقدری، سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان به عنوان رئیس شورای نامگذاری انتخاب شد.

حجتی در خصوص خروجی‌های این جلسه گفت: تعیین فرایند صحیح نامگذاری معابر و اماکن و همچنین شاخص‌گذاری صحیح در این زمینه مورد بحث قرار گرفت و مقرر شد در جلسات آینده با پیشنهادات اعضا، این مسیر مشخص شده اعلام شود.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان به ایجاد سامانه‌های ارتباط با شهروندان برای دریافت نظرات آنها در خصوص نامگذاری‌ها اشاره کرد و افزود: با توجه به برنامه‌های اداره کل ارتباطات در جهت توسعه سامانه‌های ارتباطات دوسویه و تعاملی با مردم در مسیر مشارکت شهروندان در اداره شهر، استفاده از نقطه نظرات مردم در انتخاب نام معابر و اماکن جدید شهری از طریق این سامانه‌ها در دستور کار شهرداری قرار می‌گیرد.

کد خبر 337785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.