۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴
شهرضا بوی شهادت گرفت

شهرضا – با تشییع پیکر یکی از شهدای تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس در شهرضا، با دیگر شهر سرداران شهید، رنگ و بوی شهادت گرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، پیش از امروز (دوشنبه) پیکر مطهر شهید «محمدحسن جلی» از شهدای تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس، در شهرضا تشییع شد.

محمد انصاری پور، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرضا در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایمنا گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان دوران دفاع مقدس، رسالتی است که بر عهده همه افراد جامعه قرار دارد.

وی تصریح کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی را فراهم و نسل‌های سوم و چهارم انقلاب را با ارزش‌های دینی و انقلابی آشنا می‌کند.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرضا گفت: شهید «محمدحسن جلی» از شهدای شهرضا است، که پیکر وی پس از ۲۹ سال، در عملیات تفحص، کشف شده است.

وی تصریح کرد: یگان اعزام کننده این شهید، نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بوده و در ۲۱ تیرماه سال ۱۳۶۷ در منطقه دهلران به شهادت رسیده است.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرضا گفت: مراسم بزرگداشت این شهید، از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۱ صبح روز سه‌شنبه، یکم اسفندماه در بیت العباس شهرضا، برگزار خواهد شد.  

کد خبر 337759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.