۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۷
پارک حاشیه ای نکنید

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: با وجود اینکه در سال‌های اخیر تعداد زیادی پارکینگ در خیابان‌های شهر احداث شده، اما شهروندان رغبتی برای استفاده از این پارکینگ‌ها ندارند و با توقف در حاشیه خیابان باعث افزایش ترافیک می‌شوند.

علیرضا صلواتی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: به منظور جلوگیری از پارک‌های حاشیه‌ای و کاهش ترافیک، تعداد زیادی پارکینگ در خیابان‌های مختلف شهر احداث شده است.

وی با اشاره به پارکینگ‌های در حال احداث شهرداری افزود: یکی از پروژه‌های شاخص میدان امام علی(ع)، مجموعه تجاری، اداری و پارکینگ کمرزرین است که مراحل سفت‌کاری پارکینگ آن رو به اتمام است.

وی ابراز امیدواری کرد: با توجه به کمبود فضای پارک خودرو در میدان امام‌علی(ع)، پارکینگ کمرزرین هرچه سریعتر به بهره‌برداری برسد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان ادامه داد: با توجه به نزدیک‌شدن به ایام پایانی سال و افزایش مراجعه شهروندان به بازار، قطعه زمینی به وسعت پنج هزار مترمربع برای احداث پارکینگ همسطح در شمال خیابان ولی‌عصر ابتدای کندرو میدان امام علی(ع) تملک و آسفالت شده و تا چند روز آینده در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه در خیابان خواجه نظام الملک حدفاصل خیابان ولی‌عصر تا خیابان احمدآباد نیز یک پارکینگ احداث شده است، گفت: برای سرویس‌دهی بهتر به شهروندان، علاوه بر ورودی پارکینگ از سمت خیابان ولی عصر، از محور احمدآباد نیز یک ورودی ایجاد شده و تا دو روز آینده بازگشایی می‌شود.

صلواتی خاطرنشان کرد: پارکینگ دیگری در خیابان احمدآباد مقابل آزمایشگاه مهرگان به صورت همسطح راه‌اندازی شده تا شهروندان دغدغه کمتری برای پارک خودرو در این محدوده داشته باشند.

وی ضمن توصیه به شهروندان برای استفاده کمتر از خودرو، درخواست کرد: چنانچه از خودرو برای سفرهای درون شهری خود استفاده می‌کنند، از پارک حاشیه‌ای در کنار خیابان خودداری و از پارکینگ‌های احداث شده، استفاده کنند.

کد خبر 337746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.