همسر سلمان آذری: سلمان فعال محیط زیست نبود!/ چرا تسلیت می گویید؟

همسر یکی از مسافران هواپیمای سقوط کرده ATR۲۷ که به زنده ماندن همسرش امید دارد، گفت: در حالیکه هنوز لاشه هواپیمای سقوط کرده پیدا نشده، چرا بعد از خارج شدن هواپیما از رادار، تمام مسئولان پیام تسلیت داده اند.

همسر سلمان آذری یکی از مسافران هواپیمای سقوط کرده ATR۲۷ در گفتگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه همسرم ساعت ۸ صبح روز گذشته (یکشنبه) برای ماموریت از سوی شرکت کاله عازم یاسوج شد و به من پیام داد که هواپیما در حال بلند شدن است و مجبورم گوشی خود را از دسترس خارج کنم، گفت: اینکه گفته می شود همسر من از فعالان محیط زیست نبوده و اینکه نام او در این لیست قرار گرفته کاملا اشتباه است، او از سوی شرکت کاله با دو نفر دیگر از دوستانش عازم ماموریت یک روزه بود.

وی افزود: بعد از شنیدن خبر سقوط هواپیما از ساعت ۱۱ روز گذشته مدام به تلفن همراه همسرم تماس گرفتم اما خاموش بود. با این حال به گوشی محمد کبیریان، دوست و همراه همسرم تماس گرفتم که خوشبختانه زنگ می خورد.

وی با بیان اینکه روز گذشته تا ساعت ۲  و ۳ بعد از ظهر به تلفن همراه دوست همسرم تماس می گرفتم و دائم زنگ می خورد، افزود: اگر هواپیما در کوه سقوط کرده، چرا تا ساعت ۳ بعد از ظهر گوشی تلفن همراه دوست همسرم زنگ می خورد؟ احتمال می دهم بعد از زنگ زدن های متوالی من و یا خانواده وی، شارژ گوشی تلفن تمام و خاموش شده باشد.

همسر سلمان آذری با اشاره به اینکه خط تلفن همراه همسرم و دوستش «ایرانسل» بود، گفت: بعد از حادثه هر چه به تلفن همسرم تماس می گرفتم خط نمی داد، اما از همان ساعت ۱۱ روز گذشته تا ساعت ۳ بعد از ظهر تلفن محمد کبیریان بوق می خورد و اگر هواپیما در یک منطقه صعب العبور در کوه های دنا سقوط کرده است چرا این شماره تا آن ساعت، آنتن می داد. اگر هواپیما منفجر شده باشد باید گوشی تلفن همراه دوست همسرم نیز در انفجار از بین می رفت.

وی افزود: روز گذشته با پیگیری های ما از وضعیت هواپیمای سقوط کرده به ما اعلام شد که از طریق خط تلفن همراه یکی از مسافران، به دنبال پیدا کردن محل دقیق هواپیمای سقوط کرده هستند.

وی با تاکید بر اینکه افراد محلی در منطقه دنا معتقدند که اگر هواپیما بر روی برف افتاده باشد احتمال زنده بودن مسافران وجود دارد، گفت: در حالیکه هنوز لاشه هواپیما پیدا نشده و از سوی دیگر آمار ضد و نقیضی از تعداد مسافران اعلام می شود، چرا بعد از خارج شدن هواپیما از رادار، تمام مسئولان پیام تسلیت داده اند؟!

همسر این مسافر هواپیمای تهران _ یاسوج گفت: من هنوز امید به زنده ماندن همسرم و دیگر سرنشینان هواپیما سقوط کرده دارم، چرا که تا ساعت ۳ بعد از ظهر گذشته تلفن همراه دوست همسرم دائم بوق می زد.

کد خبر 337737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.