«دیرین دیرین» با محوریت کارآفرینی به اصفهان می‌آید

تهیه کننده مجموعه «دیرین دیرین»، همراه با ارایه ایده‌های نو در زمینه کارآفرینی ویژه دانشجویان خلاق به اصفهان می‌آید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، این برنامه با همکاری و حمایت دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه اصفهان، جهاد دانشگاهی اصفهان، باشگاه فناوری سلامت و انجمن اسلامی دانشجویی تحت عنوان « در دوران کارآفرینی دیرین دیرین رونق داشت» برگزار می‌شود.

کارآفرینی به فرایند خلق ارزش جدید (مادی یا معنوی) از طریق تلاش متعهدانه با در نظر گرفتن خطرات ناشی از آن اطلاق می‌شود. اکنون برنامه دیرین دیرین با محوریت کارآفرینی و ارایه ایده‌های ناب و تازه برای دانشجویان خلاق در اصفهان برگزار می‌شود.

این برنامه شنبه پنجم اسفند، ساعت ۱۳ در سالن همایش دکتر شریعتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ارایه می‌شود. علاقه مندان می‌توانند برای حضور در این همایش به سایت http://tikimo.ir/dirindirin مراجعه کنند. ثبت نام در این همایش رایگان است.

دیرین دیرین نام یک مجموعه پویانمایی ایرانی در ژانر طنز است که با کارگردانی و تصویرگری علی درخشی تهیه شده‌است. این کارتون به مسائل اجتماعی، سیاسی و اقتصادی پرداخته و نیز می‌کوشد تا در جهت فرهنگ سازی در زمینه مصرف بهینه و سالم زیستن و . . . قدم بردارد. این انیمیشن هم اکنون یکی از پر طرفدارترین انیمیشن‌های کوتاه ایرانی است. محمدرضا علیمردانی گویندگی تمام قسمت‌های این انیمیشن را تا کنون بر عهده داشته‌است.

کد خبر 337732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.