حضور ۲۰ عکاس خبری در محل حادثه سقوط هواپیمای تهران-یاسوج

دبیر عکس روزنامه اصفهان امروز با بیان اینکه ۲۰ عکاس خبری برای پوشش تصویری از حادثه سقوط هواپیمای تهران-یاسوج در منطقه دنا حضور دارند، گفت: از ساعت ۵ صبح فردا دوشنبه، تیم های امداد و نجات دوباره برای پیدا کردن لاشه هواپیما به جستجو ادامه خواهند داد.

رضا امینی در گفتگو با خبرنگار ایمنا در خصوص حضور عکاسان خبری در نزدیکی محل حادثه سقوط هواپیمای تهران -یاسوج در منطقه دنا از توابع شهرستان سمیرم اصفهان، اظهار کرد: تا این لحظه ۱۸ عکاس از اصفهان و ۲ عکاس از شهرکرد برای پوشش تصویری از این حادثه تلخ، در نزدیکی محل سقوط هواپیمای تهران- یاسوج حضور دارند.

وی در خصوص شرایط جوی منطقه و عکاسان در نزدیکی محل این حادثه، گفت: در حال حاضر به دلیل تاریکی هوا و شرایط جوی نامناسب منطقه، امکان جستجو برای پیدا کردن لاشه هواپیما از سوی تیم های امداد و نجات وجود ندارد، به این دلیل عکاسان نیز در محل اداره برق شهرستان دنا مستقر هستند و خوشبختانه از لحاظ اسکان، گرمایش و ... تیم های رسانه ای مشکلی در منطقه وجود ندارد.

دبیر عکس روزنامه اصفهان امروز با بیان اینکه به دلیل صعب العبور بودن منطقه دنا، تردد در آن بیشتر به صورت محلی صورت می گیرد، افزود: محل اصلی حادثه هنوز به طور دقیق مشخص نیست و احتمال می رود در بخش های صعب العبور کوه های دنا، هواپیما سقوط کرده باشد، با این وجود خوشبختانه اخلالی در نظم منطقه دیده نمی شود.

وی با اشاره به شرایط جوی منطقه و بارش برف و وجود مه، گفت: از بعدازظهر امروز در منطقه شاهد بارش باران بودیم، اما در محل ارتفاعات کوه های دنا شرایط جوی متفاوت و به شکل برف است به این دلیل امدادرسانی به سختی انجام می شد.

امینی با بیان اینکه در حال حاضر تیم های امدادرسانی به حادثه سقوط هواپیما، در بخشداری دناکو مستقر هستند، تصریح کرد: گفته می شود از ساعت ۵ صبح- فردا دوشنبه- تیم های امداد و نجات دوباره برای پیدا کردن لاشه هواپیما به جستجو ادامه خواهند داد، البته عکاسان خبری که در منطقه حضور دارند با صلاحدید تیم های امدادرسانی برای پوشش تصویری از این حادثه، وارد عمل می شوند چرا که در وهله نخست باید امنیت جانی عکاسان در منطقه دنا که بعضا صعب العبور است، تامین شود.

کد خبر 337714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.