اصفهان از هیچ کمکی برای یافتن لاشه هواپیما و مفقودین حادثه دریغ نمی کند

استاندار اصفهان ضمن صدور پیام تسلیت به مناسبت سقوط هواپیمای مسافربری، در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان بر استفاده از کلیه تجهیزات امدادی در خصوص حادثه سقوط هواپیما تاکید کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، محسن مهرعلیزاده سانحه تلخ و دلخراش سقوط هواپیمای مسافربری ای تی آر ۷۲ – ۵۰۰ محور تهران – یاسوج و درگذشت جمعی از هموطنان گرامی را تسلیت گفت. متن پیام تسلیت استاندار اصفهان به این شرح است:

«سانحه تلخ و دلخراش سقوط هواپیمای مسافربری ای تی آر ۷۲ – ۵۰۰ محور تهران – یاسوج و درگذشت جمعی از هموطنان گرامی موجب تألم و تأثر فراوان گردید.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به ملت شریف ایران و خانواده‌های داغدار و ابراز همدردی با آنان، اعلام می دارم که مدیریت استان اصفهان با تشکیل اضطراری ستاد مدیریت بحران و برنامه ریزی لازم در خصوص هرگونه امداد رسانی، از هیچ کمکی برای یافتن لاشه هواپیما و مفقودین حادثه دریغ نخواهد ورزید و امیدوارم که با تلاش همه جانبه تمامی دستگاه ها و نهادهای امدادی و خدماتی شاهد پیدا شدن مفقودان باشیم.

از خداوند متعال برای درگذشتگان غفران الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم».

به گزارش ایمنا، محسن مهرعلیزاده همچنین در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان اصفهان که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و سایر اعضا در خصوص حادثه سقوط هواپیما محور تهران- یاسوج برگزار گردید، تاکید کرد: باید مسائل با دقت بررسی شود و موارد مربوط به امداد و نجات با همه تجهیزات و گروه های امدادی بویژه کوهنوردان پیگیری گردد.

استاندار اصفهان با بیان اینکه باید اطلاعات دقیق تری در خصوص محل حادثه بدست آید تا تصمیمات دقیقتری گرفته شود، افزود: تمامی دستگاه ها باید با هماهنگی مدیرکل بحران استان اقدام نمایند تا کمک رسانی به بهترین شکل ممکن صورت گیرد.

کد خبر 337711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.