اعلام آمادگی اتومبیلرانان و موتورسواران اصفهان برای اعزام به محل حادثه سقوط هواپیما

رییس هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی استان اصفهان از آمادگی اتومبیلرانان و موتورسواران اصفهان برای اعزام به محل حادثه سقوط هواپیما خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی استان اصفهان، احمد بازوبندی با اعلام این خبر گفت: کمیته‌های آفرود، کراس و تریل منتظر اعلام کمک دستگاه‌های ذی‌ربط برای اعزام و کمک‌رسانی به مناطق صعب‌العبور حادثه سقوط هواپیما هستند.

وی ادامه داد: در سال‌های گذشته کمیته آفرود استان با تعداد قابل توجهی از اعضا با خودروهای آفرود برای کمک‌رسانی به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه حضور پیدا کردند و جزء نخستین گروه‌های امدادرسان در منطقه بودند و در حال حاضر  نیز در صورت لزوم به کوه‌های دنا اعزام می‌شوند.

بازوبندی افزود: با صحبت‌های انجام شده با احمدی، رییس امور شهرستان‌های هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی استان اصفهان، هشت شهرستان فلاورجان، زرین‌شهر، گلپایگان، خمینی‌شهر، نجف‌آباد، اردستان، تیران و مبارکه با ۲۰ خودرو و ۶۰ موتورسیکلت کراس و تریل آماده اعزام هستند و منتظری، مسئول کمیته آفرود استان نیز برای اعزام  ۳۰ دستگاه خودرو آفرود با تجهیزات کامل اعلام آمادگی کرد.

کد خبر 337710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.