قفل ترافیک در بزرگراه شهید خرازی

در حال حاضر ترافیک سنگینی در بزرگراه شهید خرازی وجود دارد، آنچنان که اگر از سمت خیابان توحید وارد اتوبان شده و به سمت خیابان امام خمینی حرکت کنید، تمام طول مسیر را در ترافیک گرفتار خواهید شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی سامانه ترافیکی شهر، امروز- یکشنبه ساعت 19:39-  در خیابان حکیم‌نظامی و بوستان سعدی رفت و آمد روان است حدفاصل پل فلزی تا پل ابوذر مشکل خاصی وجود ندارد.

بر اساس این گزارش، تصادف دو دستگاه خودرو سواری در بزرگراه شهدای صفه باعث کندی رفت و آمد خودروها شده است،  روبه روی پایانه مسافربری صفه نیز به دلیل توقف دوبل خودروها ترافیک زیاد است.

مسیر غرب به شرق خیابان ادیب، مسیر جنوب به شمال خیابان کاوه، طول مسیر خیابان‌های عبدالرزاق و مسجد سید از محورهای شلوغ شهر اصفهان در این لحظات هستند، در خیابان های سروش، لاله، مشتاق و مدرس رفت و آمد خودروها به آرامی صورت می‌گیرد.

نیمی از خیابان میر با توجه به انجام عملیات عمرانی مسدود و در گوشه نیمه دیگر خودروها پارک کرده‌اند، با این شرایط به وجود آمده تردد خودروها به سختی امکان‌پذیر است، به خصوص اینکه موتورسیکلت‌ها در باند مخالف خیابان حرکت می‌کنند.

در حال حاضر ترافیک سنگینی در بزرگراه شهید خرازی وجود دارد، آنچنان که اگر از سمت خیابان وحید وارد اتوبان شده و به سمت خیابان امام خمینی حرکت کنید، تمام طول مسیر را در ترافیک گرفتار خواهید شد.

بلوار دانشگاه مسیر حرکت به سمت خیابان توحید و طول مسیر خیابان چهارباغ بالا بسیار شلوغ است و رفت و آمد خودروها به سختی انجام می‌شود.

کد خبر 337700

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.