تشییع و تدفین شهید گمنام در صنایع دفاع لنجان

لنجان-رییس عقیدتی سیاسی صنایع سردار شهید شاهمرادی- زرین خودرو -زرین شهر گفت: حضور شهدای گمنام در صنایع دفاع منطقه زرین شهر یکی از خواسته‌های دیرینه بود که با پیگیری‌های مختلف پس از سه سال محقق شد.

حجت الاسلام نعمت الهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، از تشییع و دفن شهید گمنام در صنایع زرین خودرو خبر داد و اظهار کرد: حضور شهدای گمنام در صنایع دفاع منطقه زرین شهر یکی از خواسته‌های دیرینه بود که با پیگیری‌های مختلف پس از سه سال محقق شد.

وی افزود: ۲۶ دی ماه سردار باقرزاده بازدیدی از صنعت زرین خودرو زرین شهر واقع در صنایع دفاع منطقه لنجان داشت که در این بازدید مکان‌های مدنظر برای دفن شهید گمنام را نیز مورد بررسی قرار داده و با دفن یک شهید گمنام موافقت شد و روز دوشنبه شهید گمنامی که ۲۸ سال داشته و در عملیات والفجر هشت به درجه رفیع شهادت نایل آمده‌اند در صنایع  سردار شهید شاهمرادی- زرین خودرو -زرین شهر تشییع و تدفین خواهند شد.

رییس عقیدتی سیاسی صنایع  سردار شهید شاهمرادی- زرین خودرو -زرین شهر تصریح کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند امروز فضیلت زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست چراکه این مهم قطعا در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت موثر است، و با توجه به اینکه جوانان بسیاری در حوزه‌های مختلف همچون حوزه نظامی در صنایع دفاع منطقه لنجان مشغول فعالیت هستند بر آن شدیم میزبان شهیدی از شهدای گمنام دفاع مقدس باشیم.

وی ادامه داد: باید توجه داشت شهدای ما در طول هشت سال دفاع مقدس همواره نام حضرت فاطمه زهرا(س) را بر لب داشتند و بسیاری از شهدای ما آرزو می کردند همچون ایشان گمنام شوند.

نعمت الهی اضافه کرد: برخی از شهدای ما در زمان عملیات پلاک‌های خود را از تن جدا کرده و عاشقانه به سوی معبود شتافتند تا نشان دهند اگر در زمان حیات حضرت فاطمه(س) حضور داشتند سپر مادرشان می‌شدند و اهانت و جنایت دشمنان را پاسخ می‌دادند.

وی با بیان اینکه این شهید گمنام، نخستین شهیدی است، که در صنعت زرین خودرو منطقه زرین شهر دفن می‌شود، عنوان کرد: باید توجه داشت شهدا همیشه همراه خود خیر و برکت داشته‌اند و بدون شک حضور این شهید گمنام آن هم همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه (س) خیر و برکت خاص خود را به این مجموعه به همراه خواهد داشت.

رییس عقیدتی سیاسی صنایع  سردار شهید شاهمرادی- زرین خودرو -زرین شهر خاطرنشان کرد: شهدا در راه ارزش های انقلاب اسلامی از جان خود گذشتند و آن را در راه اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی فدا کردند و امروز وظیفه ما است که این خون‌ها را پاس بداریم و در راه ترویج فرهنگ ایثارگری و عشق به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) بکوشیم.

کد خبر 337650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.