بیش از 3 هزار متر از اراضی ملی نطنز از متصرفان خلع ید شد

نطنز- رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری نطنز گفت: سه هزار و ۵۰ متر مربع از اراضی ملی نطنز با دستور قاضی اجرای احکام کیفری از متصرفان خلع ید شد

سعید زمانی در گفت‌و گو با  خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز اظهار کرد: طی سه ماه گذشته با تلاش ماموران یگان حفاظت از اراضی ملی شهرستان، سه هزار و ۵۰ متر مربع از زمین‌های ملی با دستور قاضی اجرای احکام کیفری دادسرای عمومی و انقلاب نطنز در روستاهای بخش مرکزی نطنز رفع تصرف و به حالت اولیه بازگردانده شد.

وی افزود: در آخرین مورد از برخورد با متصرفان با حضور ماموران اجرای حکم مقدار ۱۵۰ متر مربع از اراضی ملی از منطقه بزرود رفع تصرف و به حالت سابق برگشت.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری نطنز با اشاره فعالیت گشت یگان حفاظت از اراضی ملی در شهرستان گفت: تصرف دوباره زمین‌های خلع ید شده بر اساس ماده ۶۹۳ قانون مجازات اسلامی مستوجب مجازات حبس از شش ماه تا دو سال خواهد بود.

زمانی گفت: شماره تلفن ۱۵۰۴ یگان حفاظت منابع طبیعی به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت گزارش‌های مردمی در زمینه بروز حادثه، تخریب و تصرف در عرصه‌های جنگلی، مرتعی و سایر منابع طبیعی است.

به گزارش ایمنا، پهنه اراضی ملی شهرستان نطنز نزدیک به ۳۰۰ هزار هکتار است که ۲۵۰ هزار هکتار آن مرتع و ۵۰ هزار هکتار بیابان است.

کد خبر 337649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.