"مردگی" به جشنوارۀ فیلم ایتالیا رفت

فیلم کوتاه "مردگی" ساختۀ سعید افسر به مرحلۀ نیمه نهایی جشنوارۀ "سن ماورو تورینزه" ایتالیا راه یافت.

کارگردان این فیلم در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: "مردگی" یکی از سه فیلمی است که به نمایندگی از اصفهان، در بخش مسابقۀ سی و چهارمین جشنوارۀ بین المللی فیلم کوتاه تهران حضور داشته و اکنون در تازه ترین حضور بین المللی خود موفق به راهیابی به جشنوارۀ سن ماورو تورینزۀ ایتالیا شده است. این جشنواره از سال ۲۰۱۷ در ایتالیا برگزار می‌شود و پذیرای فیلم‌های کوتاه و بلند از هر نقطۀ جهان است.

سعید افسر با اشاره به داستان فیلم خود گفت: مردگی فیلمی اجتماعی-انتقادی است که به معضلات زندگی یک پاکبان و همسرش می‌پردازد. در این فیلم تلاش شده تا مظلومیت و ناگزیری این زندگی سخت در حداقل زمان ممکن به تصویر کشیده شود.

وی که علاوه بر نویسندگی و کارگردانی، تهیه کنندگی، تدوین و طراحی صحنۀ این فیلم را نیز برعهده داشته است، درباره دیگر عوامل "مردگی" گفت: ابراهیم حاجی حیدری، ندا ربانی فر، الله مراد خوانساری و ساغر رحمتی به عنوان بازیگر مقابل دوربین "مردگی" حاضر شده اند و محمدامین خواجه به عنوان دستیار کارگردان و برنامه‌ریز، محمدرضا سرخی به عنوان مدیر تولید و بمانی دانش‌خمامی به عنوان مشاور پروژه در این پروژه حضور داشته اند. موسیقی و صداگذاری کار نیز برعهدۀ سروش عادل نژاد و فیلمبردای آن بر عهدۀ محمدصادق داوری بوده است.

کد خبر 337638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.