هواپیمایی آسمان، سقوط هواپیمای تهران- یاسوج را تایید کرد

یک فروند هواپیمای متعلق به شرکت آسمان ساعت ۸ صبح امروز پس از پرواز از فرودگاه مهرآباد و طی مسیر از رادار خارج شده است، مدیر روابط عمومی آسمان نیز این خبر را تأیید کرد.

به گزارش ایمنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، ساعت ۸ صبح امروز یک فروند هواپیمای مسیر تهران- یاسوج متعلق به شرکت هواپیمایی آسمان پس از پرواز از مهرآباد به سمت یاسوج از رادار خارج شده است.

مدیرکل روابط عمومی آسمان گفت: فعلا آخرین اخبار این است که این هواپیما از رادار خارج شده است و در حال پیگیری موضوع هستیم.

طباطبایی اظهار کرد: در حال حاضر تیم فرودگاهی در تهران و استان کهگیلویه و بویراحمد پیگیری موضوع است، بسیج نیروها انجام شده است.

وی در پاسخ به این سؤال که «آیا احتمال سقوط این هواپیما وجود دارد؟» موضوع را تأیید کرد و گفت: هر احتمالی وجود دارد و هواپیمایی آسمان کماکان پیگیری موضوع است.

این هواپیمای ATR حامل ۶۶ مسافر بود.

برخی منابع گفتند هواپیمای فرودگاه یاسوج که از تهران به سمت یاسوج در حرکت بود دقایقی از صفحه رادار محو شد. این هواپیما هر روز یک پرواز از تهران به یاسوج و یک پرواز بالعکس دارد که به طور میانگین ۵۰ تا ۶۰ مسافر حمل می‌کند.

سرپرست اورژانس کشور گفت: هواپیمای تهران- یاسوج که از صبح امروز از رادار خارج شده بود، در منطقه سمیرم در جنوب اصفهان سقوط کرده است. نیروهای اورژانس جهت کمک به حادثه‌دیدگان احتمالی در حالت آماده‌باش هستند.

کد خبر 337633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.