لایحه بودجه سال ۹۷ شهرداری اصفهان به تصویب رسید

در جلسه علنی امروز شورای شهر اصفهان لایحه بودجه سال ۹۷ شهرداری اصفهان به تصویب رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دقایقی پیش در جلسه علنی امروز-یکشنبه- شورای اسلامی شهر اصفهان، بودجه سال ۹۷ شهرداری اصفهان با اعتبار ۳ هزار میلیارد تومان به تصویب رسید که از این میزان ۹۶۱ میلیارد تومان برای هزینه جاری و دو هزار میلیارد و ۳۸۵ میلیون تومان برای فعالیت‌های عمرانی در نظر گرفته شده است. به طور کلی ۳۱.۵ درصد از اعتبارات مختص به هزینه های جاری و ۶۸.۵ درصد از آن مربوط به اعتبارات عمرانی است.

تعداد جلسات و مدت زمان بررسی لایحه بودجه ۱۳۹۷ شهرداری اصفهان توسط اعضای شورای شهر بدین شرح است: کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی با برگزاری چهار جلسه و ۴۷ نفر-ساعت، کمیسیون اقتصادی، حقوقی و گردشگری با برگزاری چهار جلسه و ۷۵ نفر-ساعت، کمیسیون معماری، شهرسازی و عمران با برگزاری سه جلسه و ۳۷ نفر-ساعت، کمیسیون بهداشت، سلامت و خدمات شهری با برگزاری یک جلسه و ۲۰ نفر-ساعت، کمیسیون حمل و نقل، محیط زیست و فناوری اطلاعات با برگزاری چهار جلسه با ۴۳ نفر-ساعت و کمیسیون تلفیق با برگزاری هشت جلسه و ۳۹۱ نفر-ساعت و در مجموع شورای اسلامی شهر اصفهان با برگزاری ۲۴ جلسه و ۶۱۳ نفر-ساعت برای رسیدگی به بودجه سال ۹۷ شهرداری اصفهان وقت صرف کرده است.

همچنین میزان کل بودجه در نظرگرفته شده شورا در سال۹۶، ۱۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بود که طی لایحه اصلاحی ردیف‌های آن، این مبلغ به ۲۲ میلیارد ریال افزایش یافت.

کد خبر 337631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.