۱۴۰ نفر از مدیران اصفهان، آموزش مدیریت بحران دیدند

مدیرکل بحران استانداری اصفهان گفت: ۱۴۰ نفر از مدیران استان اصفهان در دوره آموزشی "غدیر" روش‌های کنترل و مدیریت بحران را آموزش دیدند.

منصور شیشه‌فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه در راستای تقویت آمادگی در چهار مرحله مدیریت بحران دوره آموزشی و کارگاه‌های عملیاتی در زمینه پیشگیری از حوادث در مرکز استان‌ها در دستور کار قرار گرفته است، اظهار کرد: بر این اساس طی سه روز گذشته برای ۱۴۰ نفر از مدیران سطح استان اصفهان این دوره آموزشی برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این کارگاه سه روزه که با حضور اساتید دانشگاهی برگزار شد، فرمانداران مناطق مرکزی استان از جمله اصفهان، شاهین شهر، برخوار، فلاورجان، نجف آباد، خمینی شهر و میمه شرکت کردند، تصریح کرد: این فرمانداران به همراه اعضای شورای مدیریت بحران هر شهرستان در این کارگاه آموزشی به صورت شبانه‌روزی حضور یافتند.

مدیرکل بحران استانداری اصفهان افزود: در این کارگاه‌های آموزشی ضمن بررسی وضعیت خطرپذیری استان و در خصوص حوادث غیرمترقبه در زمینه استفاده از فناوری‌های نوین در پیشگیری و کنترل خشکسالی، آلودگی هوا و مخاطرات طبیعی دیگر آموزش‌های لازم به مدیران ارایه شد.

وی اضافه کرد: در این کارگاه‌ها علاوه بر آموزش، تدوین سناریو، تمرین مانور و شبیه‌سازی در زمینه حوادث نیز به صورت عملی به شرکت کنندگان آموزش داده شد.

شیشه فروش با اشاره به برگزاری آزمون و صدور گواهینامه برای مدیران حاضر در این کارگاه‌ها سه روزه گفت: قرار است این دوره‌های آموزشی برای شهرداران به عنوان مدیر بحران در شهرها، دهیاران به عنوان مدیر بحران در روستاها و برای مدیران عضو مدیریت بحران در مناطق غرب و شرق استان برگزار شود.

وی اضافه کرد: بعد از ارایه آموزش به مدیران، آموزش در سطوح مختلف کارمندان، کارگران، دانش‌آموزان، دانشجویان و درنهایت در محلات در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل ستاد بحران استانداری اصفهان تصریح کرد: در حال حاضر صرفه‌جویی در مصرف آب و آلودگی هوا اولویت‌های استان اصفهان در زمینه مدیریت بحران است.

کد خبر 337609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.