جزییات برگزاری اردوهای راهیان نور شهرداری اصفهان در سال ۹۷

فرمانده بسیج شهرداری اصفهان از جزییات برگزاری اردوهای راهیان نور شهرداری اصفهان در فروردین ماه ۹۷ خبر داد.

محمد سلیمانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در این خصوص اظهار کرد: چهارمین دوره اعزام کاروان اردوهای راهیان نور با حضور جمعی از کارکنان شهرداری اصفهان و خانواده های آنها طی دو روز در فروردین ماه سال ۹۷ برگزار می شود.

وی ادامه داد: این کاروان ها برای بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور همچون طلاییه، شلمچه و...اعزام شده و با حضور راویان دفاع مقدس که همراه کاروان ها اعزام می شوند، به مرور خاطراتی از دوران هشت ساله دفاع مقدس می پردازند.

فرمانده بسیج شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه ترویج فرهنگ ایثار و حماسه از اصلی ترین اهداف برگزاری اردوهای راهیان نور است، اظهار کرد: طبق منویات مقام معظم رهبری، ذکر و یادآوری خاطرات دوران دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار مسئله ای مهم است و ضرورت دارد که فرهنگ دفاع مقدس که به مثابه گنجینه ای در اختیار ما قرار دارد به نسل جوان منتقل شود. ایشان همچنین بر آشنایی آحاد مردم با فرهنگ دفاع مقدس تاکید دارند.

وی با بیان اینکه اردوهای راهیان نور در سال های ۹۵ و ۹۶ نیز از سوی شهرداری اصفهان برگزار شده است، اظهار کرد: در سال های ۹۵ و ۹۶ به ترتیب ۱۵ و ۲۶ دستگاه اتوبوس برای اعزام مسافران در نظر گرفته شد. همچنین در سال ۹۶ حدود هزار و ۲۰۰ نفر به وسیله ۲۶ دستگاه اتوبوس راهی مناطق عملیاتی شدند. امسال نیز پیش بینی می شود هزار نفر برای شرکت در این اردو ثبت نام کنند و چنانچه این تعداد افزایش یابد، لازم است تمهیدات تازه ای برای تامین امکانات این سفر اندیشیده شود.

وی در خصوص نحوه اعزام اردوهای راهیان نور در فروردین ماه سال ۹۷ گفت: ثبت نام برای این اعزام از ۲۴ بهمن ماه آغاز شده و تا پنجم اسفندماه ادامه خواهد داشت. کاروان های اعزامی نیز در قالب چهار گروه به ترتیب در هفتم، نهم، پانزدهم و هفدهم فروردین ماه به جنوب کشور اعزام می شوند.

کد خبر 337603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.