برخورد یک دستگاه خودرو سواری با درخت در خیابان مشتاق

ساعاتی پیش یک‌دستگاه خودرو سواری پراید در خیابان مشتاق با درخت بلوار وسط برخورد کرد، این حادثه که بر اثر سرعت غیرمجاز راننده و ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه اتفاق افتاد، ترافیک سنگینی را در محور غرب به شرق این خیابان ایجاد کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی سامانه ترافیکی شهر، امروز- شنبه ساعت 18-  در این لحظات مسیر رفت و برگشت اتوبان شهید خرازی ترافیک سنگین است، اما در سایر اتوبان‌های شهر اصفهان نیز تردد خودروها به آرامی صورت می‌گیرد.

ساعاتی پیش یک دستگاه خودرو سواری پراید در خیابان مشتاق با درخت بلوار وسط برخورد کرد، این حادثه که بر اثر سرعت غیرمجاز راننده و ناتوانی در کنترل وسیله‌نقلیه اتفاق افتاد، ترافیک سنگینی را در محور غرب به شرق این خیابان ایجاد کرد.

بر اساس این گزارش، خیابان مسجدسید حدفاصل خیابان طیب تا خیابان پنج رمضان پارک دوبل خودروها ترافیک سنگینی به وجود آورده است، مشابه این وضعیت در خیابان عبدالرزاق نیز دیده می‌شود.

در سه راه نقشینه خرابی یکدستگاه اتوبوس رفت و آمد خودروها را برای دقایقی مختل کرد، مسیر حرکت از سمت چهارراه فرایبورگ به سمت میدان آزادی به دلیل توقف‌های خلاف خودروها تا حدودی کند است.

توقف اتوبوس‌های بین شهری در مسیر جنوب به شمال خیابان کاوه ترافیک سنگینی به وجود آورده است، مسیر میدان ۲۵ آبان تا میدان شهدا نیز از محورهای پر تردد شهر اصفهان به شمار می‌رود.

خیابان هاتف حدفاصل میدان امام علی تا کوچه مشیر، میدان قدس ورودی خیابان های علامه‌مجلسی و مدرس، خیابان شمس‌آبادی، خیابان توحید، خیابان چهارباغ‌بالا و مسیر شرق به غرب خیابان کمال اسماعیل از دیگرمحورهای شلوغ شهر اصفهان در این لحظات است.

کد خبر 337577

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.