اجرای طرح "تاکسی امدادگر" در انتظار توافق نهایی

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: با اجرای طرح "تاکسی امدادگر" می‌توانیم از ظرفیت نیروهای تاکسیرانی و همچنین از ون‌ها و خودورهای آنها در حوزه لجستیک و پشتیبانی استفاده کنیم.

به گزارش ایمنا، مرتضی سلیمی در مورد طرح تاکسی امدادگر اظهار کرد: در این طرح قرار است به راننده‌های تاکسی آموزش‌های لازم را بدهیم و سپس آنها را ساماندهی کنیم. با اجرای این طرح می‌توانیم از ظرفیت نیروهای تاکسیرانی و همچنین از ون‌ها و خودروهای آنها در حوزه لجستیک و پشتیبانی استفاده کنیم.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر در پاسخ به این سئوال که چه زمانی این طرح اجرایی می‌شود؟ افزود: هنوز تفاهم‌نامه‌ نهایی میان طرفین منعقد نشده است. به انتظارات هر دو طرف در این تفاهم‌نامه توجه خواهد شد، بنابراین امیدواریم به توافق نهایی برسیم و بتوانیم از ظرفیت‌های این مجموعه در راستای خدمت‌رسانی و کمک به مردم استفاده کنیم.

سلیمی اضافه کرد: با توجه به اینکه این راننده‌ها پراکندگی مناسبی دارند، استفاده از ظرفیت آنها برای تسریع خدمت‌رسانی می‌تواند کمک مناسبی باشد.

پیش از این مرتضی ضامنی، سرپرست اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری نیز خبر آمادگی این اتحادیه برای همکاری با جمعیت هلال احمر برای اجرای طرح "تاکسی امدادگر " را اعلام کرده بود.

منبع: ایسنا

کد خبر 337572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.