پیکر مطهر  ۱۰ شهید در اصفهان تشییع می‌شود

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس اصفهان گفت: پیکر مطهر هشت شهید گمنام و دو شهید مدافع حرم، بعداز ظهر روز دوشنبه از فلکه فیض به سوی گلستان شهدای اصفهان تشییع می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجتبی شیروانیان صبح امروز _شنبه ۲۸ بهمن ماه _ در آئین استقبال از ۳۵ شهید دفاع مقدس با اشاره به اینکه در روزهای عزاداری حضرت فاطمه(س)، مردم همیشه در صحنه اصفهان میزبان ۳۵ شهید دوران دفاع مقدس هستند، بیان کرد: از ۳۵ شهیدی که در اصفهان حضور دارند، ۳۰ شهید گمنام و پنج شهید هویت آنها شناسایی شده است که سی و پنجمین شهید این کاروان بنا به درخواست همکاران نیروی انتظامی در تهران استقبال می‌شود و با این حال میزبان ۳۴ شهید در اصفهان هستیم.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس اصفهان با اشاره به اینکه شاید خواست خود شهدا بوده که همانند حضرت زهرا(س) پیکرشان جاویدالاثر بماند و روزی وارد وطن شوند که کشور به حضور آنها نیاز دارد، گفت: پیکرهای مطهر هشت شهید گمنام و شهید "حمزه نعمتی" در شهر اصفهان خواهد ماند و شهدای دیگر برای تشییع و تدفین به شهرستان‌های خود فرستاده خواهند شد.

شیروانیان افزود: پس از اینکه در سال گذشته توفیق تشییع پیکر پنج شهید را در اصفهان داشتیم اکنون پس از چند روز از افتتاح بخش نخست باغ موزه دفاع مقدس، میزبان این شهدا هستیم و مراسم تشییع پیکر پاکشان در شهر اصفهان روز دوشنبه از میدان فیض به سمت گلستان شهدا انجام خواهد شد؛ دو شهید مدافع حرم نیز از جبهه فاطمیون در اصفهان تشییع خواهند شد.

وی افزود: پیکر پاک شهدایی که قرار است در شهرستان های خودشان دفن شوند،‌ روز سه شنبه با حضور مردم شهرهای مختلف تشییع و تدفین خواهد شد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس اصفهان اظهار کرد: در میان شهدایی که امروز میزبان آنها هستیم،‌ شهدایی همچون حمزه نعمتی، حسین پوربافرانی، پرویز بانی زاده و اسدالله خدادادی حضور دارند که در عملیات رمضان، خیبر، محرم، کربلای ۴ و الفجر ۸ به شهادت رسیده اند.

کد خبر 337568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.