وصیتنامه و زندگی شهدا در کتب درسی گنجانده شود/ انتقاد از فیلم های جشنواره فجر

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه امروز وصیتنامه و زندگی شهدا باید در کتب درسی گنجانده شود، گفت: وارث انقلاب شهدایی هستند که فرزندان آنها برای دفاع از ولایت فقیه درد یتیمی را تحمل کردند و غلط می‌کنند کسانی که می‌خواهند این اصل را سست کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام ناصر رفیعی در یادواره بزرگداشت ۲۱۰ شهید هیئت بنی فاطمه (س) ضمن گرامیداشت یاد این شهدا اظهار کرد: خانواده شهدا باید به خود ببالند چرا که مقام شهدا بسیار رفیع است.

وی با انتقاد از بی اخلاقی‌ها در جشنواره فجر گفت:برخی فیلم‌های فجر جز ترویج بی‌بند و باری ثمری ندارد، اگرچه فیلم‌های خوب هم بود اما یک کار ضعیف و بی‌محتوا برای زیر سوال بردن جشنواره کافی است.

این کارشناس دینی ادامه داد: فیلم‌ها و برنامه‌های صدا و سیما که بهترین ساعات صدا و سیما در اختیار آن هاست و از همه چیز صحبت می‌کنند باید بدانند که این فضا را شهدا برای آنها فراهم کرده‌اند و آنها مدیون شهدا هستند.

رفیعی افزود: ۱۴ خرداد ۶۸ مهم‌ترین روز انقلاب است که با رفتن امام (ره)،  انقلاب دچار لغزش نشد، خواص از آیت‌الله خامنه‌ای دفاع کردند و سکان انقلاب نزدیک ۳۰ سال به دست رهبری است.

استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: خداوند در  سوره توبه ۹ ویژگی شهدا را می‌شمرد، که این ویژگی‌ها اخلاق شهدا را بیان می‌کنند و امروز نیاز جامعه فعلی مقابله با جنگ نرم با اخلاق شهدا است.

رفیعی با بیان اینکه امروز وصیتنامه و زندگی شهدا باید در کتب درسی گنجانده  شود، تصریح کرد: وارث انقلاب شهدایی هستند که فرزندان آنها برای دفاع از ولایت فقیه درد یتیمی را تحمل کردند و   غلط می‌کنند کسانی که میخواهند این اصل را سست کنند.

وی افزود: عده‌ای که با حمایت رهبر معظم انقلاب در سفره انقلاب نشستند و مدیریت کردند، امروز تریبون دست گرفته و ارکان رهبری را سست می‌کنند. امروز کسانی که باید پاسخگوی مردم باشند با ادعای تمام مطالبه‌گر شده و خوراک به دست رسانه‌های خارجی می‌دهند .

رفیعی با اشاره به اینکه برخی فکر می‌کنند انقلابی‌گری به معنای اغتشاش است، گفت:  اگر امروز نقش ولی فقیه نبود، هیچ گروه و حزبی نمی‌توانست در این کشور رای بیاورد و مدیریت کنند.

این استاد حوزه و دانشگاه تاکید کرد: خانواده شهدا باید به خود ببالند که ۱۱ معصوم ما شهید هستند اولین شهید در راه ولایت  حضرت زهرا(س) هستند.

وی با تاکید بر اینکه ما هیچگاه مقایسه میان معصوم و ولی فقیه نمی‌کنیم، گفت:  اما وقتی امام (ره) در جامعه نیست اداره جامعه با فقیه عادل است که شرایط ذکر شده را داشته باشد.

کد خبر 337513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.