تهدیدهای کشور از دل مساجد رفع شد

فرمانده انتظامی کشور گفت: تهدیدهای کشور از دل مساجد رفع شد، با رصد اتفاقاتی که در کل کشور و استان اصفهان افتاده، این مسئله تایید می‌شود که ما هرچه داریم از مساجد، حسینیه‌ها و هیئات است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار حسین اشتری عصر جمعه در یادواره ۲۱۰ شهید هیئت بنی فاطمه (س) با تقدیر از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار کرد: نقش هیئات مذهبی در پیروزی  انقلاب مثال زدنی و مکان هایی مثل مساجد که پشتیبانی کردند.

وی با بیان اینکه تهدیدهای کشور از دل مساجد رفع شد با رصد اتفاقاتی که در کل کشور و استان اصفهان افتاده، این مسئله تایید می‌شود که ما هرچه داریم از مساجد، حسینیه‌ها و هیئات است، افزود: امیدواریم این دفاع که تکلیف همه ما است همواره ادامه داشته باشد.

فرمانده  انتظامی کشور ادامه داد: در این مساجد و هیئات افرادی داشته‌ایم که باعث جذب جوانان به انقلاب شدند و آنها را به دفاع از کشور در جنگ تحمیلی ترغیب کردند.

برای موفقیت کشور ناگزیر از دنبال کردن راه شهدا هستیم

اشتری با تاکید براینکه برای موفقیت کشور ناگزیر از دنبال کردن راه شهدا هستیم، گفت: امروز بالاترین نعمت در کشور ما نعمت امنیت است که اگر این نعمت نباشد پیشرفت و زندگی نخواهد بود .

وی با اشاره به اینکه همه پیشرفت‌ها در سایه امنیت ایجاد می‌شود، تصریح کرد: اگر به منطقه نگاه کنید می‌بینید که مردم نه به زندگی بلکه به زنده بودن فکر می‌کنند و هر روز نمی‌دانند که شب زنده هستند یا نه، ما خدا را شاکریم که به برکت خون شهدا و هدایت امام (ره) و رهبر معظم انقلاب  امنیت در کشور برقرار است.

سردار اشتری  افزود: با وجود مشکلات بسیار اما ما در کشور نعمتی داریم که اگر قدر ندانیم و آن را از دست بدهیم متوجه اهمیت آن خواهیم شد.

فرمانده انتظامی کشور تاکید کرد: مشکلات فعلی با همت مسئولان قابل حل است، رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند ما به اینده امیدواریم، این امید باید تقویت شود و دشمن هم همین امید مردم را نشانه رفته است،  دشمن به دنبال این است که مردم به انقلاب خود افتخار نکنند .

وی تصریح کرد: برخی به دفاع ما در سوریه و عراق اشکال وارد می‌کنند در حالی که اگر مدافعان حرم نبودند باید در شهرهای کشور با داعش درگیر می‌شدیم و به همین دلیل است که هرچه به خانواده شهدای مدافع حرم بدهیم کم  است چرا که کار بزرگی انجام داده‌اند.

سردار اشتری افزود: در اربعین امسال حدود ۲.۵ میلیون نفر زائر به عتبات رفته‌اند و پنج میلیون نفر  در سه مرز تردد داشته‌اند در حالی که هیچ زمان چنین امکانی وجود نداشته است و این برکت شهدا و انقلاب است.

 وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی همواره توطئه داشته و دشمن همواره به دنبال نفوذ بوده است، گفت: گام‌های بسیار خوبی در کشور برداشته شده پیشرفت‌های علمی و دفاعی که به واسطه فرندان ملت و بدون هیچ کمکی از خارج انجام شده بسیار زیاد است در حالی که ما در جنگ نیاز به سیم خاردار داشتیم و امروز قدرت چهارم موشک و پهباد در جهان هستیم.

برخی اجازه اعلام پیشرفت‌های پزشکی کشور را نمی‌دهند

فرمانده انتظامی کشور با اعلام اینکه در زمینه پزشکی پیشرفت‌های بسیار داشته‌ایم که باید اعلام شود اما برخی اجازه نمی‌دهند، تصریح کرد:  در حوزه اقتصادی هم رهبری بر اقتصاد مقاومتی تاکید کردند که اگر به آن عمل شده بود تا کنون مشکلات ما حل می‌شد.

اشتری با بیان اینکه همه شهدا در وصیتنامه خود  پیروی از ولایت فقیه را از ما خواسته‌اند، گفت: اگر خواستار خیر دنیا و آخرت، پیشرفت، امنیت و آبادانی کشور هستیم باید پیرو ولی فقیه باشیم ما هم در نیروی انتظامی به یاری خدا برای نظم امنیت و آرامش و آسایش این مردم تلاش می‌کنیم تا پلیسی در خور شان مردم و کشوری امن داشته باشیم.

کد خبر 337509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.