مردم بادرود از پذیرش نشدن در بیمارستان های کاشان ناراضی هستند

نطنز- امام جمعه موقت بادرود گفت: مردم بخش بادرود از عدم پذیرش بیماران به بیمارستان‌های کاشان و اعزام به شاهین شهر با توجه به دوری مسافت ناراضی و گلایه مند هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، حجت الاسلام ابوالفضل کلثومی در خطبه های نماز جمعه این هفته بادرود با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س) اظهار کرد: پیام راهپیمایی ۲۲ بهمن به دشمنان اسلام و استکبار این بود که ملت بزرگ ایران به ویژه جوانان پشتیبان نظام و انقلاب هستند و زیر با ذلت نخواهند رفت و هیچگاه دست از انقلاب خود نخواهند کشید.

امام جمعه موقت بادرود با بیان اینکه با گذشت ۳۹ سال از انقلاب مردم پرشورتر از سال‌های گذشته در صحنه حضور دارند، گفت: پیام دیگر راهپیمایی ۲۲ بهمن پیام وحدت، استقلال و آزادی بود، پیامی که ۴۰ سال است مردم برای تحقق آن مجاهدت کرده‌اند.

کلثومی افزود: وظیفه مسئولان نظام است تا مشکلات اقتصادی معیشتی و بیکاری مردم و جامعه را رفع کنند و در رفع فقر و محرومیت در مناطق مختلف کشور به ویژه روستاها و مناطق حاشیه‌ای بکوشند.

وی سقوط جنگنده اسراییلی را موجب خوشحالی جبهه مقاومت و بروز ترس و وحشت در میان ارتش رژیم صهیونیستی عنوان و خاطرنشان کرد: این اقدام ثابت کرد رژیم صهیونیستی هرگز توانایی جنگ مستقیم در سوریه و لبنان را نخواهد داشت و شکست خواهد خورد.

خطیب موقت جمعه بادرود با یادآوری سخنان سردار قاسم سلیمانی در سالروز شهادت عماد مغنیه، گفت: قصاص خون شهدای مقاومت و به خصوص خون شهید مغنیه با نابودی اسراییل گرفته می شود و این وعده الهی است که محقق خواهد شد.

امام جمعه موقت بادرود با اشاره به سالروز صدور حکم تاریخی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر ارتداد سلمان رشدی نویسنده خاین کتاب آیات شیطانی در ۲۵ بهمن ماه سال ۱۳۶۷، افزود: سلمان رشدی همچنان یک کافر مرتد است و از نظر همه مسلمانان حکم امام خمینی (ره) همچنان به قوت خود باقی است.

وی گفت: نارضایتی‌ها و گلایه های مردم منطقه بادرود در عدم پذیرش بیماران به بیمارستان‌ های کاشان و اعزام به بیمارستان گلدیس شاهین شهر  فراوان به گوش می رسد و نحوه قانون اعزام بیماران، از روی تدبیر نیست و به نفع مردم منطقه نبوده و باید مسئولان تدبیری بیاندیشند تا به خاطر بعد مسافت و آسایش بیماران و همراهان، بیماران اعزامی در بیمارستان کاشان پذیرش شوند.

کد خبر 337499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.