مردم با وجود مشکلات اقتصادی پای نظام و انقلاب ایستاده اند

نطنز- امام جمعه نطنز گفت: مردم با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دادند با وجود محرومیت، کمبود و مشکلات اقتصادی محکم پای نظام و انقلاب ایستاده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، حجت‌الاسلام روح الله امینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه اظهار کرد: پیام اجتماع پرشور و به یاد ماندنی مردم در راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن در سراسر کشور این بود که مردم با این حضور خود نشان دادند که متحد هستند و مسئولان نیز باید متحد و در خدمت انقلاب باشند.

امام جمعه نطنز با اشاره به اینکه مردم با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن اعلام کردند که انقلابی هستند و انتظار دارند مسئولان نیز انقلابی عمل کنند، گفت: مردم در این راهپیمایی ولایتمداری خود را نشان دادند و مسئولان نظام نیز باید ولایتمدار و تحت امر رهبری باشند.

امینی افزود: علی‌رغم اینکه مردم در سال‌های اخیر همه سختی‌ها را تحمل کرده اند، اما مردم با حضور خود در راهپیمایی اعلام کردند با وجود محرومیت، کمبود و مشکلات اقتصادی محکم ایستاده‌اند.

امام جمعه نطنز در ادامه خطبه با اشاره به سرنگونی هواپیمای رژیم صهیونیستی گفت: نیروهای مقاومت در سوریه با سرنگونی هواپیمای اف ۱۶ رژیم صهیونیستی نشان دادند، نیروهای مقاومت سوریه در برابر تجاوز دشمنان واکنش مناسب نشان خواهند داد.

وی افزود: این اقدام موجب پیروزی ارزشمندی برای منطقه شد و نشان داد اسلام روز به روز مقتدرتر و پیروزتر خواهد بود.

خطیب جمعه نطنز با اشاره به فرا رسیدن ایام شهادت حضرت زهرا(س)گفت: ویژگی‌های زندگی حضرت فاطمه (س) دین‌مداری بود؛ چون برابر خدای متعال بندگی می‌کرد. عفاف و حجاب، دفاع از حق و درس‌های فراوان دیگری وجود دارد که باید از زندگی این بانو آموخت؛ پس باید در مجالس فاطمیه شرکت کنیم تا با این معنویات بیشتر آشنا شویم، چراکه می‌تواند دنیا و آخرت ما را تأمین دهد.

کد خبر 337498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.