مردم به رسالت خود عمل کردند، اکنون نوبت مسئولان است

شهرضا – امام جمعه شهرضا گفت: مردم همانند سالیان گذشته با حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن به رسالت خود عمل کردند، اکنون نوبت مسئولان است، که برای رفع مشکلات آن‌ها تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، حجت الاسلام سیف الله یعقوبی در خطبه‌های نمای جمعه این هفته این شهرستان، که در مجسد صدیقه طاهره(س) شهرضا برگزار شد، اظهار کرد: باید مطالبات به‌حقی که همه مردم دارند و بر ضرورت توجه به آن تأکید دارند، برآورده شود.

وی با بیان اینکه مردم چیز زیادی از مسئولان نمی‌خواهند، تصریح کرد: هر فردی نیازمند شغل مناسبی است تا درآمد داشته باشد و به محلی برای زندگی و سرپناه، نیاز دارد و دولتمردان وظیفه دارند، این نیازها را تأمین کنند.

امام جمعه شهرضا تأکید کرد: البته تأمین همه نیازهای مردم جامعه نیازمند گذشت زمان است و تا آن زمان، همه افراد باید با حفظ وحدت، از آرمان‌های انقلاب صیانت کنند.

حجت الاسلام یعقوبی با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن کم‌نظیر بود، اظهار کرد: مردم همانند سالیان گذشته با حضور گسترده در این راهپیمایی، به رسالت خود عمل کردند، اکنون نوبت مسئولان است، که برای رفع مشکلات آن‌ها تلاش کنند.

وی با اشاره به بخش‌هایی از سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب، تصریح کرد: پیام راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، استقامت در برابر دشمنان، استکبارستیزی و تلاش برای تحقق عدالت اجتماعی بود.

امام جمعه شهرضا تصریح کرد: باید با تبعیض در جامعه مبارزه شود، زیرا تبعیض از جمله مسائلی است، که مردم از آن ناراضی و خواستار برطرف شدن آن هستند.

حجت الاسلام یعقوبی تأکید کرد: راهپیمایی باشکوه مردم در روز ۲۲ بهمن امسال، اقتدار نظام اسلامی در سراسر جهان را به نمایش گذاشت.

وی همچنین با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب درباره وحدت شیعه و سنی، اظهار کرد: شیعه و سنی در جمهوری اسلامی، در سخت‌ترین شرایط در کنار هم زندگی و در برابر دشمن ایستادگی کرده‌اند.

امام جمعه شهرضا تصریح کرد: زندگی مسالت‌آمیز ادیان و مذاهب در کنار یکدیگر، به معنای ترک عتقادات هرمذهب نیست، بلکه ادیان و مذاهب مختلف همچون شیعه و سنی، مسیحیان و سایر ادیان، می‌توانند باحفظ عقاید، در کنار هم زندگی آرامی داشته باشند.

حجت الاسلام یعقوبی با بیان اینکه دشمنان به دنبال اختلاف‌افکنی بین مردم هستند، اظهار کرد: دشمن در این اقدام خود موفق نمی‌شود، زیرا در کشور ما ولی فقیه به عنوان مهمترین اصل قانون اساسی و محور وحدت، وجود دارد.

وی با اشاره به بخش‌هایی از تحولات منطقه غرب آسیا، گفت: اسراییل در شرایط فعلی، از سویی خوشحال است که برخی از سران عرب حاشیه خلیج فارس، با او متحد شده‌اند و از سویی از اقتدار ایران اسلامی، نگران است.

امام جمعه شهرضا با اشاره به حادثه تروریستی اخیر در یکی از مدارس آمریکا، تأکید کرد: آمریکا مدعی تمدن و پیشرفت در جهان است، اما باز هم در کشور خود شاهد وقوع چنین رویدادهایی است که در هیچ جای دیگر، نظیر ندارد.

حجت الاسلام یعقوبی با بیان اینکه برخی افراد به تازگی مدعی حکومت شده‌اند، تصریح کرد: این گروه از دشمنان انقلاب، معتقد هستند که از این پس، باید اداره کشور به آنان سپرده شود، اما مردم با این مسئله به شدت مخالف هستند، زیرا آنان برای حاکمیت اسلام و استقرار حکومت اسلامی، بهترین جوانان خود را تقدیم کرده‌اند.

وی تأکید کرد: مردم ایران، از مسلمانان صدر اسلام در شهر مدینه ولایتمدارتر هستند، زیرا آنان در برابر واقعه شهادت حضرت زهرا(س) سکوت کردند، اما مردم این زمان به آنکه هیچ‌یک از بزرگان دینی را ندیده‌اند، در عمل پیرو آنان هستند.

امام جمعه شهرضا با بیان اینکه ولایتمداری به معنی پیروی از اهل بیت است، اظهار کرد: قرآن و اهل بیت، دو میراث گرانقدر رسول‌الله در جامعه هستند، که باید از هردوی آن‌ها پیروی کنیم.

کد خبر 337493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.