اصفهان به کمک تمام اقوام به دوران اوج خود باز می گردد

عضوشورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تیم مدیریت جدید شهری اقوام را تافته جدا بافته ندانسته و همه را به یک چشم نگاه می کند چون همه افراد شهروندان اصفهان محسوب می شود البته در سه دهه گذشته بی توجهی های گوناگونی به اقوام شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کوروش محمدی بعدازظهر امروز(پنج شنبه) در بیست و سومین نشست از سلسله نشست های هم اندیشی اصفهان فردا با حضور جمعی از نمایندگان اقوام اظهار کرد: امروزه مرزهای قومیت گرایی کم رنگ شده و کسانی که در اصفهان ساکن هستند افتخارات زیادی را در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی و هنری به ارمغان آورده اند.

وی ادامه داد: تیم مدیریت جدید شهری اقوام را تافته جدا بافته ندانسته و همه را به یک چشم نگاه می کند چون همه افراد شهروندان اصفهان محسوب می شود البته در سه دهه گذشته بی توجهی های گوناگونی به اقوام شده است.

عضوشورای اسلامی شهر اصفهان عنوان کرد: اصفهان یکی از معدود شهرهایی است که تکثر اقوام را در خود جای داده که این امر فرصتی برای شهرداری اصفهان محسوب می شود که آقای نوروزی هم بر آن تاکید دارد.

وی افزود: ۱۰ نفر از ۱۳ نفر اعضای شورای شهر دوره پنجم غیر اصفهانی هستند اما این شهر را عزیزتر از سرزمین  مادری خود می دانند.

محمدی گفت: شهر اصفهان ظرفیت های زیادی را در خود جای داده است به طور مثال تخت فولاد بخش مهمی از تاریخ ایران را در بر می گیرد.

این عضو شورا تاکید کرد: متاسفانه در گذشته توزیع خدمات شهری به خوبی شکل نگرفته و جای تأسف است که اکثر امکانات در محدوده چهارباغ عباسی معطوف شده است البته تلاش خواهیم کرد تا اصفهان به کمک تمامی اقوام به دوران اوج خود بازگردد.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری اصفهان بیشترین کمک را در بین شهرداری های کشور به مناطق زلزله زده داشت که این امر نشان داد که هیچ دسته بندی بین قومیت ها قائل نیستیم.

کد خبر 337462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.