مظلومیت بیماران خاص دیده نمی‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: مسئولان فدراسیون و هیأت‌های ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا برای قشری از جامعه تلاش می‌کنند که مظلومیت آن‌ها را هیچ کس جز خانواده‌های آن‌ها درک نمی‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد سلطان‌حسینی پیش از ظهر امروز (پنجشنبه) در مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا در اصفهان، اظهار کرد: خرسندم که در ماهی که برای ما ایرانی‌ها به واسطه سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بسیار مبارک است، میزبان کسانی هستیم که برای قشری از جامعه تلاش می‌کنند که مظلومیت آن‌ها را هیچ کس جز خانواده‌های آن‌ها درک نمی‌کند.

وی افزود: رییس فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا و روسای هیأت‌های استانی در واقع خیرانی هستند که درد و آلام بیماران خاص را کم می‌کنند و آرزو دارم خداوند، پاداش این کار خیر آن‌ها را در دنیا و آخرت نصیبشان کند.

سلطان‌حسینی با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم عباس یزدان‌پناه، رییس فقید هیأت ورزش بیماران خاص و پیوند اعضای استان اصفهان، ادامه داد: زمانی که مرحوم یزدان‌پناه درگذشت تازه فهمیدیم چه گوهری را از دست داده‌ایم و انگار برادرم را از دست داده بودم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان با بیان اینکه فقدان آیت‌الله هاشمی رفسنجانی یک خسران بزرگ است، گفت: در جبهه‌های جنگ، خطبه‌های این مرد بزرگ به ما روحیه می‌داد.

کد خبر 337460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.