مدیریت مطلوب بانوان در فدراسیون ورزش بیماران خاص

معاون ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا فدراسیونی نمونه است که بانوان در رأس امور آن هستند و امور فدراسیون را به خوبی پیش می‌برند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، غلامرضا شعبانی‌بهار پیش از ظهر امروز (پنجشنبه) در مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا در اصفهان،  اظهار کرد: فاطمه هاشمی رفسنجانی با حضور دوباره خود در فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا، به آن حیات دوباره‌ای بخشید و عزمی جدی در این فدراسیون به وجود آورد تا خدمتگزار بیماران خاص و پیوند اعضا باشد.

وی افزود: فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا فدراسیونی نمونه است که بانوان در رأس امور آن هستند و بسیار با انگیزه و پیگیر، امور فدراسیون را پیش می‌برند.

معاون ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا مسیر خوبی پیدا کرده است و روسای هیأت‌های شهرستانی نیز دلسوزانه و شبانه‌روزی فعالیت می‌کنند.

شعبانی‌بهار با تمجید از عملکرد اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان در زمینه قهرمانی، ورزش بانوان و ساخت و سازهای ورزشی، ادامه داد: البته اصفهان باید در زمینه ورزش همگانی فعال‌تر باشد.

وی اظهار کرد: با وجود تمام کمبودهای مالی سعی کردیم بیشترین کمک را به فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا داشته باشیم و خوشبختانه این فدراسیون از منابع مالی دیگر نیز بهره‌مند می‌شود. همچنین تعداد کارمندان فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا اندک است، در حالی که تعداد کارمندان توصیه‌ای در برخی فدراسیون‌های ورزشی بیداد می‌کند.

کد خبر 337457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.