۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰
اصفهان میزبان ۳۸ شهید می شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان گفت: سه شهید مدافع حرم، ۳۰ شهید گمنام و پنج شهید تازه تفحص شده از دوران دفاع مقدس، روز شنبه ۲۸ بهمن ماه در اصفهان تشییع می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، داریوش وکیلی صبح امروز پنجشنبه_۲۶ بهمن ماه_ در دومین روز برگزاری "کنفرانس ملی رویکردهای نوین روابط عمومی ایران" با اعلام این خبر گفت: مراسم تشییع پیکر مطهر این شهدا از حسینیه ثارالله به سمت گلستان شهدا اصفهان برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه در آستانه ۲۲ اسفند (روز شهید) قرار داریم، افزود: از تمامی اصحاب رسانه درخواست دارم فرهنگ شهدا را به نسل بعدی منتقل کنند.

وی تاکید کرد: خداوند شش ویژگی برای شهدا قرار داده است و نخستین آنها این است که آنان از سوی خداوند اذن دارند تا در روز قیامت ۷۲ نفر از دوستان و نزدیکانشان را شفاعت کنند. به نظر می رسد افرادی از این شفاعت بهره مند می شوند که یاد شهدا را زنده نگه می دارند و چه خوب است در این دوران به این موضوع توجه داشته باشیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران اصفهان با اشاره به پیام مشترک شهدا اذعان کرد: از ۱۴ هزار و ۵۰۰ وصیت نامه ای که از شهدا باقی مانده است، یک نکته واحد وجود دارد و آن حفظ وحدت است.

کد خبر 337439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.