دلیل حضور علی احمدی در تمرین سپاهان از زبان سرپرست تیم

سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: علی احمدی با درخواست منصور ابراهیم‌زاده به تمرین تیم اضافه شده تا اگر عملکرد او مورد توجه قرار گرفت، به تیم بپیوندد.

مهدی اخوان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در مورد تمرینات تیم فوتبال سپاهان اظهار کرد: اردوی دو روزه‌ای در کمپ صفاییه برگزار کرده‌ایم و تمرینات تیم در جریان است. ساعت ۱۶ امروز هم در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم دسته دومی سپهر نقش‌جهان می‌رویم و تمرینات خود را صبح و بعدازظهر فردا نیز ادامه خواهیم داد.

وی در مورد الن هنریکو سوارز، بازیکن برزیلی که برای انجام تست در تمرین سپاهان حضور دارد، گفت: ابراهیم‌زاده هنوز نظر خود را در مورد این بازیکن اعلام نکرده و فکر می‌کنم امروز یا فردا در مورد جذب او تصمیم می‌گیرد.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان در مورد حضور محمدعلی احمدی در تمرین روز گذشته این تیم افزود: احمدی با درخواست منصور ابراهیم‌زاده به تمرین تیم اضافه شده تا اگر عملکرد او مورد توجه قرار گرفت، به سپاهان بپیوندد و جذب او بستگی به نظر سرمربی تیم دارد.

اخوان ادامه داد: سپاهان می‌تواند یک بازیکن آزاد جذب کند و از میان علی احمدی و بازیکن برزیلی یک نفر جذب این تیم خواهد شد.

وی در پاسخ به اینکه به نظر می‌رسید به دلیل مشکل گلزنی سپاهان، بهتر بود این تیم یک مهاجم جذب می‌کرد، اظهار کرد: این نظر سرمربی تیم است و نظر او هرچه باشد انجام می‌شود.

کد خبر 337341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.