استخر نجف‌آباد پس از ۲۰ سال به بهره‌برداری می‌رسد

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: استخر نجف‌آباد که پس از ۲۰ سال آماده بهره‌برداری شده، از جمله طرح‌هایی است که در روزهای آینده افتتاح می‌شود.

محمد سلطان‌حسینی در حاشیه افتتاح خانه شمشیربازی استان اصفهان، در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: پیش از افتتاح این سالن، چند پروژه دیگر از جمله ۵۰ خانه ورزش روستایی را در دهه مبارک فجر افتتاح کردیم و سالن رزمی سلامت و دهنو، استخر نجف‌آباد که پس از ۲۰ سال آماده شد، آکادمی علوم ورزشی لوافان، چندین پروژه زمین چمن در قهی، برسیان و نطنز نیز در چند روز آینده افتتاح می‌شود. ارزش تقریبی این پروژه‌ها بیش از ده‌ها میلیارد تومان است که به توسعه ورزش در رشته‌های مختلف کمک می‌کند.

وی افزود: ساخت خانه شمشیربازی اصفهان در سال ۸۹ آغاز شد و با همکاری افراد بسیاری از جمله رییس فدراسیون شمشیربازی، رییس هیأت شمشیربازی استان اصفهان، خیران ورزشی و خانواده مرحوم روزبه سرهنگ‌پور امروز افتتاح شد که نوید روزهای خوشی برای شمشیربازی اصفهان می‌دهد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان با اشاره به سابقه شمشیربازی اصفهان در کشور ادامه داد: در سال‌های گذشته قهرمانان بسیاری از اصفهان، در عرصه ملی خوش درخشیده‌اند و امیدوارم با افتتاح خانه شمشیربازی اصفهان، این درخشش ادامه یابد و بیش از پیش شاهد حضور شمشیربازان اصفهانی در تیم ملی و عرصه‌های بین‌المللی باشیم.

کد خبر 337291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.