اردوهای تیم ملی را در اصفهان برگزار می‌کنیم

رییس فدراسیون شمشیربازی گفت: خانه شمشیربازی اصفهان یکی از زیباترین سالن‌های شمشیربازی ایران است و در آینده، بیشتر اردوهای تیم‌های ملی را در این مکان برگزار خواهیم کرد.

فضل‌الله باقرزاده در حاشیه افتتاح خانه شمشیربازی اصفهان به خبرنگار ایمنا گفت: با افتتاح آکادمی شمشیربازی، کار بزرگی در ورزش استان اصفهان انجام گرفت. اصفهان همیشه جزء قطب‌های شمشیربازی ایران بوده است و مسئولان ورزش استان اصفهان برای بنیان‌گذاری این آکادمی تلاش بسیاری انجام دادند. ضمن اینکه، کمک خیرانی مانند خانواده سرهنگ‌پور نیز در افتتاح و بهره‌برداری از این مجموعه بسیار تأثیرگذار بود.

وی با بیان اینکه حضور خیران در ورزش مایه خیر و برکت است، افزود: خانه شمشیربازی اصفهان یکی از زیباترین سالن‌های شمشیربازی ایران و یکی از بهترین سالن‌های شمشیربازی در منطقه خاورمیانه محسوب می‌شود.

باقرزاده اظهار کرد: هیأت شمشیربازی استان اصفهان با برنامه‌ریزی که انجام داده در روند استعدادیابی موفق بوده است و به روزهای اوج خود بر می‌گردد. همچنین هماهنگی‌هایی با مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان و رییس هیأت شمشیربازی استان اصفهان انجام دادیم تا بسیاری از اردوهای تیم‌های ملی شمشیربازی را در اصفهان برگزار کنیم.

رییس فدراسیون شمشیربازی ادامه داد: بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا را پیش رو داریم و سعی می‌کنیم اردوهای تیم ملی را در آکادمی شمشیربازی اصفهان برگزار کنیم و امیدوارم مدال‌های خوبی در بازی‌های آسیایی کسب کنیم. همچنین قصد داریم اردوهای تیم ملی برای المپیک ۲۰۲۰ توکیو و بیشتر کلاس‌های مربیگری و داوری را هم در این مکان برگزار کنیم.

کد خبر 337289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.