شهردار اصفهان از حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی کرد

شهردار اصفهان طی پیامی ضمن تشکر از حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن از اعضای ستاد گرامیداشت دهه فجر در شهرداری اصفهان قدرانی کرد.

به گزارش ایمنا، متن پیام قدرت الله نوروزی، شهردار اصفهان به این شرح است:

« اصفهان بار دیگر در راهپیمایی ۲۲ بهمن برگ زرینی دیگر از خود در صفحات تاریخ برجای گذاشت، برگ زرینی که نشان از همت و اراده بالای مردم اصفهان دارد و حضور پرشور مردم در میدان امام خمینی(ره) گواه آن بود که همه برای انقلاب و حراست از آرمانهای انقلاب تا آخر ایستاده اند.

جا دارد از حضور حماسی و همیشه در صحنه مردم اصفهان تشکر و قدردانی نمایم و این حضور حماسی آنان را پاس دارم؛ حضوری که مسئولیت ما در شهرداری اصفهان را دو چندان کرد و باید تلاش و اهتمام خود را فزونی بخشیم تا گوشه ای از این در صحنه بودن ها را با خدمت صادقانه پاسخ دهیم.

خوشبختانه شهر اصفهان در سال جاری در ایام الله دهه فجر رنگ و بوی دیگری به خود گرفته بود و عطر بهار انقلاب در گوشه و کنار شهر اصفهان پیچید؛ عطر و بویی که شهروندان را به یاد بهار انقلاب در سال ۵۷ می انداخت و این خود به سبب زحمات همکاران تلاش گر در ستاد گرامیداشت دهه فجر در شهرداری اصفهان بود.

برنامه‌ریزی و تلاش شبانه روزی این ستاد رویدادهای خوبی را در شهر رقم زد، بدون شک اگر این همت و اراده در این ستاد وجود نداشت؛ ما شاهد برگزاری ۵۰۰ جشن، افتتاح پروژه‌های مختلف فرهنگی، خدماتی، عمرانی و ترافیکی و فضاسازی‌های مختلف در سطح شهر اصفهان نبودیم.

قدردانی از زحمات این عزیزان که در کنار سایر فعالیت‌های روزانه خود برای انقلاب و ایران اسلامی تلاش و همت شبانه روزی داشتند را بر خود ضروری و واجب می‌شمارم و همین جا از تمامی عزیزانی که در این ایام مجدانه تلاش داشتند تا شهر اصفهان رنگ بوی انقلاب و خاطرات خوش آن دوران را با خود مرور کند؛ قدردانی می‌نمایم.»

کد خبر 337280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.