نقش‌آفرینی ایتالیایی‌ها در اصفهان

نمایش "قطرات کوچک" به نویسندگی و کارگردانی "گوگلیلمو پاپا" از یکم اسفندماه در تالار هنر به روی صحنه می‌رود.

سرپرست گروه تئاتر "نان و عروسک شرق" در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: نخستین حضور گوگلیلمو پاپا بر صحنۀ تئاتر اصفهان با نمایش "یک + یک" رقم خورد و اکنون او آماده است تا نمایش "قطرات کوچک" را با کارگردانی خود در تالار هنر روی صحنه ببرد. "قطرات کوچک" پیش از نمایش "یک +یک" تولید شده و بیش از صد اجرا در کشورهای مختلف جهان مثل آمریکا، آلمان، رومانی، چین و ... داشته است. این نمایش سال ۱۳۹۱ در بخش بین الملل تئاتر کودک و نوجوان همدان نیز حضور داشته و موفق به کسب جایزۀ ویژه این جشنواره شده است، اما اجرای آن در اصفهان، نخستین اجرای عمومی این نمایش در ایران به شمار می رود.

امید نیاز با اشاره به موضوع این نمایش اظهار کرد: همان طور که از نام "قطرات کوچک" برمی آید موضوع این نمایش حول محور "آب" است و این پیام که آب، مثل طلاست را به مخاطبان خود که شامل گروه سنی ۵ تا ۱۰۰ سال می شود، منتقل می کند. "قطرات کوچک" سهل ممتنع است، به هنرمندان این نکته را که چطور می توان با یک دکور ساده یک کار عمیق را روی صحنه برد آموزش می دهد و از این جهت یک کلاس آموزشی نیز به شمار می‌رود. در این نمایش از کمترین دیالوگ استفاده شده و به این ترتیب برای مخاطب قابل فهم است.

وی ابراز امیدواری کرد: با توجه به این که نمایش های بین الملل در اصفهان کمتر اجرا شده‌اند و از دیدن اجرای گروه‌های جشنوارۀ بین المللی تئاتر فجر نیز در استان محرومیم، امیدوارم استقبال از این نمایش که با همکاری گروه "نان و عروسک شرق" به روی صحنه می رود پرشور باشد و همۀ هنردوستان این فرصت را مغتنم بشمارند. مبلغ بلیت این نمایش با نمایش های ایرانی فرقی ندارد و از این جهت عموم مردم می‌توانند از تماشای آن لذت ببرند.

علاقمندان برای دیدن "قطرات کوچک" با نقش آفرینی گوگلیلمو پاپا و آرییلا مگی، می توانند با تهیۀ بلیت از سایت نوای مهر روزهای یکم تا پنجم اسفند ماه هر شب در دو سانس ۱۸ و ۱۹:۳۰ به سالن کوچک تالار هنر اصفهان مراجعه کنند.

کد خبر 337279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.