سپاهان قهرمان لیگ برتر والیبال نشسته شد

سپاهان قهرمان لیگ برتر والیبال نشسته بانوان شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مرحله پایانی لیگ برتر والیبال نشسته بانوان باشگاه‌های کشور که از روز یکشنبه ۲۲ بهمن ماه در تهران آغاز شده بود، امروز با معرفی تیم قهرمان به پایان رسید.

در روز پایانی این دوره از رقابت‌ها، دو تیم اصفهانی سپاهان و ذوب‌آهن به مصاف یکدیگر رفتند که سپاهان موفق شد با شکست سه بر صفر تیم همشهری، جام قهرمانی این مسابقات را از آن خود کند. تیم‌های مشکی‌پوشان مشهد و شهید حججی کرمان هم بر سکوهای دوم و سوم ایستادند.

به این ترتیب ذوب‌آهن که عنوان قهرمانی فصل گذشته لیگ برتر را در کارنامه خود داشت، در این فصل موفق به ایستادن بر سکوهای برتر نشد.

سپاهان که دومین فصل حضور خود در لیگ برتر والیبال نشسته بانوان را تجربه می‌کرد، با ترکیب زینب ملکی، فاطمه یوسفی، نرگس سخایی، مینا جعفری، مریم احمدی، طاهره هاشمی، زهرا ایران‌پور، زهرا عبدی، ربابه دانشمند، سمیرا خالقی، مهری فلاحی، معصومه شجرانی و غزل الفت عباسی و با هدایت مریم کریمی در این دوره از مسابقات شرکت کرد.

ذوب‌آهن اصفهان، شهید حججی کرمان، مشکی‌پوشان خراسان رضوی، هیأت لرستان، سپاهان اصفهان و توان‌یابان همدان تیم‌های حاضر در مرحله پایانی لیگ برتر والیبال نشسته بانوان بودند.

کد خبر 337271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.