مجموعه داستان یک خبرنگار روی میز نقد

نشست نقد و بررسی مجموعه داستان "خانم جولی" نوشتۀ زهرا بیگدلی با حضور نویسندۀ اثر، ۲۵ بهمن ماه در خانه خورشید برگزار می‌شود.

دبیر کانون داستان‌نویسی بهانه روایت در گفت و گو با خبرنگار ایمنا پیرامون برپایی این برنامه اظهار کرد: نشست هفتگی کانون داستان نویسی بهانه روایت _چهارشنبه_ ۲۵ بهمن ماه به نقد و بررسی مجموعه داستان "خانم جولی" اختصاص دارد. زهرا بیگدلی، نویسندۀ این کتاب متولد ۱۳۶۱ و تخصص و فعالیت او در حوزۀ روزنامه نگاری است. این نویسنده، تهیۀ گزارش های میدانی و توصیفی را برای روزنامه هایی مثل اعتماد، شرق، آینده نو، هفت صبح و... برعهده داشته و بخشی از تجربۀ خود را در این حوزه به مجموعه داستان "خانم جولی" انتقال داده است.

هادی منوچهری ادامه داد: این مجموعه داستان در سال ۱۳۹۵ منتشر شده و برای نقد و بررسی آن از حضور منتقدی بهره می بریم که خود به عنوان روزنامه نگار در روزنامه هایی مثل تهران امروز، اعتماد، جهان اقتصاد و... فعالیت داشته و دبیر برنامه های رادیویی نیز بوده است. یاسر نوروزی، که رمان "نامحرم" او در سال ۱۳۹۱ کاندیدای دریافت جایزۀ کتاب فصل هوشنگ گلشیری شده در این نشست "خانم جولی" را مورد نقد و بررسی قرار می دهد.

وی با اشاره به اهمیت برپایی چنین برنامه‌هایی در اصفهان گفت: تمام تلاش ما بر این بوده که با دعوت از نویسندگان شهرهای مختلف بتوانیم پل ارتباطی‌ای بین آن ها و نویسندگان اصفهانی برقرار کنیم و گمان می کنم که این برنامه ها مجالی برای به اشتراک گذاری فضای نقد، خوانش و فرصتی برای تبادل تجربیات نویسندگان باشد.

وی خاطرنشان کرد: علاقمندان برای شرکت در این برنامه می توانند _چهارشنبه_ ۲۵ بهمن ماه رأس ساعت ۱۸ به خانه خورشید واقع در خیابان آبشار اول، روبروی خانه هنرمندان مراجعه کنند.

کد خبر 337261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.