احداث بازار گل و گیاه شرق اصفهان با اعتبار ۳۷۰ میلیارد ریال

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان گفت: بازار گل و گیاه شرق اصفهان در سه فاز با اعتبار بیش از ۳۷۰ میلیارد ریال بر اساس آخرین تکنولوژی های روز دنیا احداث می شود.

اصغرکشاورز راد در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با جابهجایی بازار گل و گیاه به شرق اصفهان، ترافیک خیابان همدانیان کاهش می‌یابد و شهروندان برای همیشه از معضل ترافیک این خیابان رها می شوند.

وی با اشاره به اینکه بازار گل و گیاه در سه فاز با اعتباری بالغ بر ۳۷۰ میلیارد ریال بر اساس آخرین تکنولوژی های روز دنیا احداث می شود، عنوان کرد: فاز یک آن دارای چهار بخش همچون سالن گل‌های سرشاخه، گیاهان آپارتمانی، زیرسازی و محوطه سازی‌ها، سالن تخصصی کاکتوس، باغ و باغچه است.

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه عملیات اجرایی سالن کود و سم تاکنون ۳۵ درصد و سالن سرشاخه  ۴۵ درصد پشرفت داشته است، خاطرنشان کرد: محوطه سازی این پروژه در دو فاز انجام می شود که فاز اول آن تکمیل و اکنون فاز دوم این پروژه در دست اجرا است.

کشاورزراد با بیان اینکه فاز دوم بازار شامل شربت خانه، آزمایشگاه، ساختمان اداری، مجموعه خدماتی و محوطه سازی‌ها سال آینده آغاز می‌شود، خاطرنشان کرد: در فاز سوم بازار گل و گیاه شرق اصفهان نیز سالن‌های پرندگان و ماهی‌های زینتی احداث می‌شود.

کد خبر 337256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.