پرمخاطب‌ترین فیلم‌های جشنوارۀ فجر اصفهان چه بود؟

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: هشتمین جشنواره فیلم فجر در اصفهان با استقبال ۸۰ درصدی مردم مواجه شد.

پرویز طاهری در گفت وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بیشترین تقاضای مردمی برای دیدن فیلم‌های "لاتاری" ساختۀ محمدحسین مهدویان، "بمب" پیمان معادی، "مغزهای کوچک زنگ زده" هومن سیدی، "چهارراه استانبول" مصطفی کیایی، "به وقت شام" ابراهیم حاتمی کیا و "مصادره" به کارگردانی مهران احمدی، ثبت شده است.

وی با تاکید بر اینکه این جشنواره در اصفهان با استقبال ۸۰ درصدی مردم مواجه شد، اظهار کرد: مجموع صندلی‌های سینما سپاهان و فلسطین که در طول برپایی جشنواره میزبان مردم اصفهان شد، ۱۲۰۰ صندلی بود و طبق آماری که به دست ما رسیده، هشتمین دورۀ این جشنواره در اصفهان با استقبال قریب به ۸۰ درصدی شهروندان روبه‌رو شده است.

وی افزود: ۲۲ فیلم طی روزهای ۱۴ تا ۲۲ بهمن ماه، ۵۹ اکران در سانس های مختلف سینما سپاهان و فلسطین داشت که از این تعداد، ۱۷ فیلم مربوط به بخش مسابقۀ جشنوارۀ فیلم فجر و پنج فیلم، ویژۀ کودک و نوجوان بود. این ۱۷ فیلم، شامل ۱۳ حلقه فیلم از بستۀ سودای سیمرغ یک و ۴ حلقه از سودای سیمرغ دو می‌شد و انیمیشن "فیلشاه" نیز، هم در بخش کودک و نوجوان و هم در بخش مسابقه حضور داشت.

طاهری ادامه داد: آماری که از بخش کودک و نوجوان به دست ما رسیده حاکی از آن است که قریب به ۵۵۰۰ دانش آموز توانسته‌اند فیلم های این بخش را به صورت رایگان تماشا کنند.

کد خبر 337217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.