هزار زندانی به زیباسازی شهر کمک می‌کنند

رییس انجمن حمایت از زندانیان استان اصفهان گفت: یک هزار زندانی تا پایان سال جاری در زمینه زیباسازی شهر اصفهان همکاری می‌کنند.

محمود مباشری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه انجمن حمایت از زندانیان استان اصفهان ۳۵۰۰ خانواده زندانیان استان را تحت پوشش خود دارد، اظهار کرد: این انجمن به صورت مادی و معنوی  از خانواده‌های زندانیان حمایت می‌کند.

وی پرداخت کمک هزینه تحصیلی به فرزندان زندانیان را از جمله خدمات این خیریه اعلام کرد و افزود: این انجمن  ۱۳۰۰ دانش‌آموز و ۱۲۰ دانشجو در تمام مقاطع کارشناسی تا دکترا را تحت پوشش دارد.

 رییس انجمن حمایت از زندانیان استان اصفهان افزود: این انجمن در تامین جهیزیه فرزندان زندانیان، تامین هزینه‌های درمان بیماری‌های صعب‌العلاج و عمل‌های جراحی مساعدت‌های لازم به خانواده زندانیان را ارائه می‌کند.

وی با بیان اینکه انجمن حمایت از زندانیان استان اصفهان حدود ۷۰ سال قدمت دارد، گفت: خدمات این انجمن در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی است و تلاش انجمن بر این است که با وجود دربند بودن سرپرست خانواده در زندان، خانواده و فرزندان به حوزه ناهنجاری‌های اجتماعی وارد نشوند و نیازهای آنها به نحو شایسته‌ای تامین شود.

مباشری با اشاره به اینکه در حال حاضر ۴۰۰ زندانی به زیباسازی شهر کمک می‌کنند، تصریح کرد: این تعداد تا پایان سال به ۱۰۰۰ زندانی خواهد رسید که این زندانیان در قبال فعالیت خود، حقوق دریافت می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه این انجمن در حال پاکسازی پاتوق‌های اعتیاد و جرم در محلات جرم‌خیز اصفهان است، اظهار کرد: انجمن در حال منحل کردن پاتوق‌های جرم‌خیز و تبدیل آنها به کارگاه اشتغال‌زایی است.

رییس انجمن حمایت از زندانیان اصفهان با بیان اینکه در حال تولید کانکس‌های تاشو توسط زندانیان اصفهان هستیم، گفت: تعداد ۲۰ زندانی در تولید این کانکس‌ها فعالیت دارند که روزانه ۱۰ کانکس در این کارگاه تولید و به مناطق زلزله‌زده ارسال می‌شود.

کد خبر 337183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.