توفیق اجباری لیگ قهرمانان در خانه سپاهان را زد

تعطیلی موقت مسابقات لیگ در این هفته بهترین فرصت برای منصور ابراهیم‌زاده و سپاهان است تا این تیم در شروع دوباره مسابقات با کیفیت بهتری به دیدار رقبای خودش برود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شاید هیچ تیمی به اندازه سپاهان از این تعطیلات چند روزه لیگ برتر که به خاطر برگزاری بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا ایجاد شده خوشحال نشده باشد و منصور ابراهیم‌زاده با خیالی راحت‌تر نسبت به قبل می‌تواند دستورات تاکتیکی خودش را به تیم تزریق کند. باخت در برابر پرسپولیس و تساوی مقابل نفت تهران یک امتیاز به حساب سپاهان واریز کرد تا در هفته‌هایی که سپیدرود و سیاه‌جامگان بازی‌های خودشان را باختند و البته نیمکتشان هم دچار تغییر شد، سپاهان بتواند با همان تک امتیاز حاصل از بازی با نفت امیدهای خودش برای بقا در لیگ را بسیار بیشتر از قبل کند. تا همین امروز خیلی از هواداران فوتبال در ایران حتی صحبت از سقوط سپاهان را هم یک شوخی می‌دانند، ولی همین بی‌خیالی ممکن است دچار مرور زمان شود و سپاهان را دچار مشکل کند و به همین خاطر لازم است که ابراهیم‌زاده در این زمانی که تا قبل از بازی مقابل سیاه‌جامگان باقی مانده تمام تلاش خودش را برای کسب امتیاز در این بازی به کار گیرد. امروز چهاردهمین روزی است که ابراهیم‌زاده به عنوان سرمربی سپاهان معرفی شده و هر نتیجه‌ای در بازی مقابل سیاه‌جامگان، به حساب سرمربی جدید زردها نوشته خواهد شد.

نکته مهم اینکه، قرعه بازی‌های سپاهان در این هفت بازی باقیمانده به صورتی است که سپاهان برای رسیدن به حاشیه امنیت سه مسابقه در برابر سیاه‌جامگان، گسترش فولاد و پیکان در پیش رو دارد که شاید نسبت به چهار بازی آخر سپاهان در مقابل تراکتورسازی، نفت آبادان، استقلال خوزستان و استقلال تهران بازی‌های ساده‌تری باشد. تیم ابراهیم‌زاده باید تا قبل از رسیدن به مربع چهار بازی انتهای فصل بقای خودش در لیگ را تضمین کرده باشد. البته نگاهی به قرعه بقیه رقبای سپاهان در انتهای جدول نشان می‌دهد که تیم سپیدرود باید با بیشتر مدعیان لیگ بازی کند و مشکی‌پوشان هم کار آنچنان راحتی ندارد، ضمن اینکه استقلال خوزستان هم با عبدالله ویسی به نوعی با تیم‌های در حال سقوط بازی دارد و این قرعه نشان می‌دهد که کار سپاهان برا بقا در لیگ آنچنان هم سخت نیست.

در ضمن مصدومیت‌های متوالی بازیکنان سپاهان که آخرین آن به شکستگی بینی سیاوش یزدانی ختم شده موضوع دیگری است که بر روی روند کار سپاهان تأثیرگذار بوده، ولی توفیق اجباری شروع فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا به سپاهان رو کرده تا ابراهیم‌زاده از این تأخیر استفاده لازم را ببرد و بازیکنان مصدوم سپاهان هم با آمادگی بیشتری آماده انجام بازی شوند.

کد خبر 337179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.