قرار نیست مدیرعامل سپاهان شوم/ سقوط نمی‌کنیم

عضو جدید هیأت مدیره باشگاه سپاهان گفت: حضورم در باشگاه به‌عنوان عضو هیأت مدیره، تنها برای کمک به روند تیم فوتبال سپاهان است و دلیل دیگری ندارد.

مجتبی لطفی که از روز شنبه به عنوان عضو هیأت مدیره باشگاه سپاهان معرفی و جایگزین سعید نکویی شد، در مورد دلیل این انتخاب به خبرنگار ایمنا گفت: حتماً نیاز به این تغییرات احساس شده است تا با یکپارچگی شرکت فولاد مبارکه و باشگاه سپاهان، به تیم فوتبال سپاهان برای رسیدن به نتیجه مطلوب کمک کنیم.

وی با بیان اینکه مسئولیت ورزش کارکنان شرکت فولاد مبارکه را بر عهده دارد، افزود: ۱۵ هزار کارمند در کارخانه فولاد مبارکه مشغول به فعالیت هستند و با یک خانواده ۶۰ هزار نفری در ارتباط هستیم که حضور کارکنان شرکت بر روی سکوها برای حمایت از تیم فوتبال سپاهان، برای کارخانه فولاد مبارکه از اهمیت بسیاری برخوردار است.

قرار نیست مدیرعامل باشگاه سپاهان شوم

عضو جدید هیأت مدیره باشگاه سپاهان در پاسخ به اینکه محسن طاهری نیز در ابتدای ورودش به باشگاه سپاهان به عنوان عضو هیأت مدیره مشغول به فعالیت و پس از مدتی به عنوان مدیرعامل باشگاه معرفی شد و آیا قرار است آن روند دوباره تکرار شود و در نهایت او بر صندلی مدیرعاملی باشگاه بنشیند، گفت: تا الان که چنین صحبتی نشده است. در حال حاضر نیز مسعود تابش به‌عنوان سرپرست باشگاه سپاهان فعالیت می‌کند.

لطفی افزود: به دلیل اینکه مسئولیت ورزش کارکنان کارخانه را بر عهده و امکاناتی در اختیار دارم و افراد زیادی زیرنظر این بخش فعالیت می‌کنند، می‌توانیم به باشگاه کمک کنیم و دلیل اصلی حضورم در هیأت مدیره باشگاه سپاهان، صرفاً همین موضوع بوده و چیز دیگری نیست.

وی اضافه کرد: خانواده ۶۰ هزار نفری کارخانه فولاد مبارکه می‌تواند حامی بزرگی برای تیم سپاهان باشد. با برنامه‌ریزی دقیقی که قرار است برای حضور کارکنان و فرزندان آن‌ها در ورزشگاه داشته باشیم می‌توانیم به تیم سپاهان روحیه دهیم.

عضو جدید هیأت مدیره سپاهان در پاسخ به این سوال که در برخی رسانه‌ها، گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر احتمال انتخاب او به‌عنوان مدیرعامل این باشگاه مطرح است، تصریح کرد: این ذهنیت به دلیل تشابه این موضوع با ورود محسن طاهری به هیأت مدیره باشگاه سپاهان است، اما تا الان چنین بحثی نبوده و من چیزی نشنیده‌ام. حضور من تنها به‌عنوان عضو هیأت مدیره باشگاه و برای کمک به تیم بوده است.

لطفی در مورد پیشنهاد حضورش در هیأت مدیره باشگاه سپاهان گفت: مدیر سازمان تصمیم می‌گیرد و من هم علاقه‌مند به کمک به تیم هستیم. در گذشته بازیکن سپاهان بودم. همه از جایگاه سپاهان در جدول لیگ ناراحت هستند و دوست داریم به هر شکلی مشکلات تیم را رفع کنیم تا نتیجه بگیرد.

وی در پاسخ به اینکه اگر در ادامه به او پیشنهاد مدیرعاملی باشگاه سپاهان داده شود قبول می‌کند یا خیر، اظهار کرد: تا الان که پیشنهاد نشده است و اگر زمانی این پیشنهاد به من داده شود، از من سوال کنید تا در مورد تصمیمی که می‌گیرم صحبت کنم.

اصلاً به سقوط فکر نمی‌کنیم

عضو جدید هیأت مدیره سپاهان در مورد شرایط تیم فوتبل سپاهان و احتمال سقوط آن به لیگ دسته یک، افزود: اصلاً به سقوط فکر نمی‌کنیم و تلاش می کنیم که چیزی که مدنظر ابراهیم‌زاده است، انجام شود.

لطفی گفت: مشکلات سپاهان، روحی و روانی است به نظر من اگر بازیکنان کمی خودشان را باور کنند، به نتیجه می‌رسند و حتماً در لیگ باقی می‌مانند و صحبت کردن از سقوط سپاهان به دسته یک برای این باشگاه زشت است. بدشانسی‌، محرومیت‌ها و مصدومیت‌ها هم گریبانگیر تیم شده است، اما با حضور منصور ابراهیم‌زاده و تقویت کادر فنی تیم، سپاهان قطعاً به نتیجه می‌رسد.

عضو هیأت مدیره سپاهان در پاسخ به این سوال که آیا برنامه خاصی برای بهبود شرایط روحی و روانی بازیکنان در نظر دارد، تصریح کرد: روانشناس و پیشکسوتانی به کادر فنی تیم اضافه شده‌اند. حضور هواداران بر روی سکوها نیز باعث حمایت از بازیکنان می‌شود. امیدوارم به هدفی که مدنظر است، برسیم.

لطفی در مورد نتیجه جذب «الن هنریکو سوارز»، خاطرنشان کرد: این بازیکن برزیلی در حال انجام تست است و در صورتی که سرمربی تیم به این نتیجه برسد که این بازیکن عملکرد خوبی دارد، قطعاً به تیم اضافه می‌شود.

وی اظهار کرد: به تازگی به هیأت مدیره سپاهان اضافه شده‌ام و هنوز هم جلسه‌ای برگزار نشده است. قرار است در این هفته جلسه‌ای برگزار شود و چیزی که سرمربی تیم مدنظر داشته باشد را حتماً اجرا می‌کنیم.

کد خبر 337162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.