لنجان-امروز سی و نه سال از پیروی انقلابی اسلامی گذشت، انقلابی که در وجود تمام مردم ایران ریشه دواند و نسل به نسل گشت و همه را مجذوب خود کرد و بر همین اساس مردم شهرستان لنجان، نیز هم گام با دیگر مردم ایران اسلامی سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را با خروشی وصف ناپذیر جشن گرفتند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، امروز ۳۹ سال از پیروی انقلابی اسلامی گذشت، انقلابی که در وجود تمام مردم ایران ریشه دواند و نسل به نسل گشت و همه را مجذوب خود کرد. باید از خود بپرسیم این انقلاب چه دارد که ملت ایران طی این سال‌ها در صحنه‌های مختلف با جان و دل از آن حفاظت کردند و برای حفظ آن به صحنه می‌آیند و حاضر هستند جان خود را فدای آن کنند. طی روزهای گذشته افراد مختلف اقدام به دعوت به حضور همه گروه‌ها، شخصیت‌ها و تشکل‌های فعال در عرصه‌های گوناگون در راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن می‌کردند و دستگاه‌های مختلف نیز تمهیدات لازم را برای آراستن و آماده سازی مسیرهای راهپیمایی در شهرهای ۹ گانه شهرستان لنجان اندیشیده بودن و از صبح امروز همه چیز برای ثبت یک حماسه دیگر از جنس حضور همچون حماسه ۲۲ بهمن ۵۷ آماده بود.

امروز مردم شهرستان لنجان، هم گام با دیگر مردم ایران اسلامی سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را با خروشی وصف ناپذیر جشن گرفتند تا بار دیگر ثابت کنند در میدان دفاع از میراث امام خمینی(ره) یکپارچه و متحد ایستاده‌اند و از پای نخواهند نشست. راهپیمایی ۲۲ بهمن امروز راس ساعت ۱۰ صبح از میدان آزادی زرین شهر آغاز شد، و مردم زرین شهر بخصوص نسل جدید و کودکان این شهر با در دست داشتن پرچم سه رنگ و زیبای ایران اسلامی، پلاکاردهای «تا آخر ایستاده‌ایم»، سربندهای «جانم فدای رهبر»، تمثال شهدای شهدای مدافع حرم و تصاویر امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری و سردار حاج قاسم سلیمانی قبل از ساعت تعیین شده در خیابان‌ها حضور داشتند و خیابان‌ها با صحنه‌های بی‌نظیری از ولایت‌مداری مردم تماشایی شده بود.

حضور پرشور نوجوانان، جوانان و دانش آموزان در راهپیمایی امسال بسیار پرشورتر از سال‌های گذشته بود همچنین حضور هنرمندان، ورزشکاران، اصناف و... همانند سال‌های گذشته بسیار پر رنگ دیده می‌شد که همپای دوستان و خانواده خود به صحنه آمده بودند و با سر دادن شعارهای «شعارهای الله‌اکبر، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، در بهار آزادی جای شهدا و امام (ره) خالی و...» نقشه های شوم مستکبران جهان را نقش بر آب کردند و نشان دادند همواره پای آرمان های انقلاب ایستاده‌اند. شهرداری‌های ۹ گانه نیز در مسیرهای مشخص شده مسابقاتی همچون مسابقات نقاشی و کاردستی را برگزار کرده بودند و برخی نیز بر چهره کودکان حاضر در راهپیمایی پرچم ایران نقش می‌زدند. در حالی که هنوز دقایقی بیش نیست که راهپیمایی ۲۲ بهمن شروع شده بر موج خروشان مردم با حضور در خیابان‌ها افزوده می‌شود که این مسئله نشانگر تجدید میثاق آنها با ولایت فقیه و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

و حضور جمعی از مسئولان شهرستانی از جمله، نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی، ‌نماینده ولی فقیه، فرماندار، معاون، شهردار، مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی، ‌ جامعه دانشگاهی و دانش‌آموزی در این روز با شکوه به خوبی نمایان بود. حضور خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان حال و هوایی دیگر را در راهپیمایی امروز رقم زده بود.

حجت الاسلام داود صائبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان اظهار کرد: پیروزی انقلاب پیروزی حق بر باطل بود و حضور پرشور مردم ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن آن‌هم پس از ۳۹ سال از عمر با برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی نشان از آن دارد که مستکبران جهانی باید از این حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن درس بگیرند.

وی حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را نشانه بصیرت و بلوغ سیاسی مردم دانست و افزود: حضور گسترده مردم در راهپیمایی امروز به خوبی نشان داد که استحکام داخلی کشور بسیار قوی بوده و هیچ شکافی میان مردم و حاکمیت وجود ندارد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لنجان تصریح کرد: پیام حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن در بعد داخلی این است که  مردم گوش به فرمان ولایت فقیه خود بوده و در دفاع از آرمان‌های انقلاب متحد و منسجم هستند و هیچ‌گونه فاصله‌ای ارزش‌ها نگرفته‌اند.

وی ادامه داد: پیام این حضور حماسی در بعد خارجی نیز آن است، که مردم قدردان تلاش مسئولان نظام هستند اما این انتظار را دارند که آنها توجه ویژه‌ای را به خواسته‌هایشان داشته باشند.

صائبی اضافه کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند امروز شاهد بودیم مردم بار دیگر با حضور حماسی و دشمن شکن خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشت محکمی بر یاوه گویی های دشمنان زدند و آنها را در رسیدن به اهداف شوم خود نا امید کردند.

علی اکبر محمودی نیز راهپیمایی ۲۲ بهمن را نماد اقتدار عظمت ملت ایران دانست و گفت: با توجه به توطئه‌های مستکبران جهان بازخوانی حقایق انقلابی اسلامی امری حیاتی بوده و باید در مسیر حرکت کرد که چهره واقعی رژیم فاسد پهلوی را به جوانان بشناسانیم  و در این مسیر بهره مندی از ظرفیت هنر بسیار کارآمد است.

وی افزود: امروز دشمنان با استفاده از ظرفیت‌های مختلف به دنبال تحریف تاریخ انقلاب اسلامی و وارونه جلوه دادن آن هستند و در این میان هنرمندان بسیجی وظیفه سنگینی را عهده‌دار هستند تا تاریخ انقلاب را در قالب هنر برای نسل جوان مورد بازخوانی قرار گرفته شود.

مسئول بسیج هنرمندان شهرستان لنجان با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های هنر انقلاب فعال بودن و به روز بودن آن است، تصریح کرد: با توجه به اینکه امروز در جنگ نرم و فرهنگی قرار داریم این هنر انقلابی و هنرمندان بسیجی هستند که باید بر اساس مطالعات و سنجش دقیقی که از موقعیت خود و مخاطبان خود دارد به ساخت برنامه‌های فاخر ورود پیدا کنند.

سودابه باقری نایب رییس شورای اسلامی زرین شهر نیز اظهار کرد: انقلاب اسلامی بر اساس ارزش‌ها پایه‌گذاری شده و باید توجه داشت مردم ما در مقابل فسادهای مختلف دستگاه طاغوت قیام کردند وخون خود را فدای انقلاب کردند.

وی افزود: آنچه باید مسئولان بدانند و آن را مورد توجه قرار دهند ان است، که تنها عامل خنثی سازی نقشه‌های دشمن وتزریق امید در دل مردم خدمت به مردم بوده و بر همین اساس باید کمر همت را بسته تا باری از روی دوش مردم برداشته شود.

نایب رییس شورای اسلامی زرین شهر تصریح کرد:امروز با وجود برخی مشکلات اقتصادی مردم با حضور باشکوه و پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن درس فراموش‌نشدنی و پاسخ دندان‌شکن به یاوه‌گویی‌های دشمنان و منافقان دادند و این مهم وظیفه همه مسئول را بیش از پیش سنگین‌تر کرد.

کد خبر 337141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.