وحدت مردم و مسئولان سبب تحکیم پایه‌های نظام است

لنجان-امام جمعه فولادشهر گفت: حضور حماسی و پر شکوه آحاد مردم و مسئولان در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن که موجب تداوم اقتدار و سرافرازی ایران اسلامی شده را قدر بدانیم و مسئولان نیز با تلاش بی وقفه در جهت رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم فهیم حرکت کنند.

حجت الاسلام مسعود سرافراز در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان با تشکر از حضور مردم در راهپیمایی روز گذشته اظهار کرد: حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن به زیبایی وحدت بین مسئولان و مردم را به نمایش گذاشت و نشان دادند که اعتقاد راسخ به انقلاب داشته و تا آخرین لحظه پای ارزش‌های انقلاب ایستاده‌اند.

وی افزود: حضور پرشور مردم فولادشهر در راهپیمایی ۲۲ بهمن بیعت دوباره آن‌ها با امام خمینی(ره) و آرمان‌های نظام اسلامی بود و پیام صریح این حضور به همه جهانیان، همراهی با نظام اسلامی و پشتیبانی از ولایت فقیه تا آخرین قطره خون است و این که مردم باصلابت پای انقلاب و نظام ایستاده‌اند و زیر بار سلطه مستکبران جهان نخواهند رفت.

امام جمعه فولادشهر تصریح کرد: حضور با شکوه و پر  شور مردم بار دیگر یکی از بی‌نظیرترین و تماشایی‌ترین حماسه‌های حضور مردمی را خلق کرد، لبیک به ندای مقام معظم رهبری، نشانگر تصویر بی‌بدیلی از وحدت، همبستگی، هوشمندی و بصیرت مردمی بود که موجب حفظ، تثبیت و تقویت انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی شد و یاس و ناامیدی دشمنان را رقم زده است.

وی ادامه داد: مردم بخش فولادشهر پرشورتر از سال‌های گذشته در این مانور ملّی و جشن عظیم انقلاب شرکت و با آرمان‌های امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی تجدید بیعت کرده و جلوه‌های بی نظیری از شکوه و اقتدار ملّی را ترسیم کردند.

سرافراز اضافه کرد: ما باید حضور حماسی و پر شکوه آحاد مردم و مسئولان در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن را که موجب تداوم اقتدار و سرافرازی ایران اسلامی شده قدر بدانیم و مسئولان این نظام مقدس نیز با خدمت صادقانه و تلاش بی وقفه در جهت رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم فهیم حرکت کرده و قدردان این حضور مسئولانه ملت شریف ایران اسلامی باشند.

کد خبر 337136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.