اولویت مسئولان باید حل مشکلات اقتصادی مردم باشد

لنجان-امام جمعه زرین شهر گفت: بی‌عدالتی‌ها آسیب‌ جدی به اقشار ضعیف جامعه وارد کرده است، در همین راستا باید حل مشکلات اقتصادی مردم در اولویت مسئولان باشد.

حجت الاسلام قاسم باقریان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان اظهار کرد: روز گذشته شاهد حضور گسترده مردم شهیدپرور زرین شهر از اقشار و سنین مختلف در راهپیمایی ۲۲ بهمن بودیم و این مسئله نشان دهنده این مهم است، که مردم با وجود کمبودها و مشکلات اقتصادی همچنان با نظام، انقلاب و ولایت فقیه خود همراه‌ هستند.

وی با بیان اینکه اولویت مسئولان باید حل مشکلات اقتصادی مردم باشد، عنوان کرد: امروز از اجرای عدالت اجتماعی عقب مانده‌ایم و یکی از راه‌های نهادینه شدن آن مقابله با فساد است، که سم مهلک عدالت اجتماعی به‌شمار می‌آید، و مردم ما به ویژه اقشار آسیب‌پذیر از بی‌عدالتی‌ها آسیب‌ جدی دیده‌اند و در این خصوص این اقشار باید مورد توجه قرار گیرند.

وی افزود: باید توجه داشت، امروز دشمن در تلاش است، بذر ناامیدی و یأس را در بین مردم ایران بپاشند از این رو رسیدگی به مردم و توجه به مشکلات آنها از جمله مسایلی است، که امروز باید همه مسئولان آن را توجه قرار دهند، چرا که مردم در خصوص مطالبه درخواست‌های به حق خود با هیچ کسی رو دربایستی ندارند.

امام جمعه زرین شهر تصریح کرد: نیاز مبرم جامعه در عصر کنونی عدالت اجتماعی است، در حالی که در این خصوص کم کاری‌هایی در کشور صورت گرفته و باید این کاستی‌ها جبران شود و از سوی دیگر باید فاصله‌های ایجاد شده بین مردم، برداشته شود.

وی با اشاره به پیام مردم ایران با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ادامه داد: ملت ایران بر سر اصول خود ایستاده‌اند و به رقم مطالبات قانونی و به‌حق خود در حوزه اقتصادی و مبارزه با فساد اقتصادی، هرکجا بحث اصل نظام باشد، یکپارچه و متحد در صحنه حضور خواهند داشت.

باقریان اضافه کرد: حضور و اتحاد مردم رمز پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی در تمام عرصه‌ها بخصوص در مقابله با دشمنان است، بنابر این مردم نباید نسبت به‌نظام بی‌اعتماد شوند.

کد خبر 337135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.